Ochi uscați, roșii sau iritați, tensiune oculară, vedere încețoșată, ți se par familiare? Orele petrecute în fața calculatorul afectează sănătatea ochilor, iar mulți dintre noi ignorăm aceste simptome. Dacă nu este luată nicio măsură, s-ar putea ca în scurt timp să fie nevoie de un control oftalmologic. Pentru a-ți veni în ajutor, iată câteva exerciții simple pentru ochi.

 

Exerciţiile pentru ochi nu durează mai mult de 15 minute. Fă-le din când în când, şi vei vedea diferenţa!

1. Închide ochii

Închide ochii, acoperă-i cu palmele. Relaxează-te şi ”intră” în întuneric. Stai în această poziţie 2-3 minute.

2. Mişcă ochii în dreapta şi în stânga

Fără să îţi mişti capul, uită-te în dreapta şi focusează-te pe ceea ce vezi. Apoi, uită-te în stânga şi focusează-te pe ceea ce vezi. Mişcă-ţi ochii în stânga şi în dreapta de cinci ori. Repetă întregul exerciţiu de trei ori.  

Află ce alte exerciţii sunt benefice pentru ochi pe clickpentrufemei.ro.

 Cum să ai ochi albaştri, în 20 de secunde

Cele mai întâlnite mituri despre ochi – adevărate sau false?