„Acces Direct“ şi „Happy Hour“, otevizate total

Ultima actualizare:

    Cătălin Maruţă şi Simona Gherghe
Cătălin Maruţă şi Simona Gherghe

Moartea Mădălinei Manole a fost un „caz Elodia“ cu care emisiunile de la Antena 1 şi Pro TV au făcut audienţe-record. Chiar dacă „Acces Direct“ a început în forţă sezonul de toamnă, „Happy Hour“ a avut totuşi o medie a audienţei mai mare.

Schimbarea lui Mădălin Ionescu cu Simona Gherghe nu s-a resimţit în cifrele emisiunii „Acces Direct". „Happy Hour" continuă să domine în audienţe în mai toate serile. Astfel Simona Gherghe a reuşit să atragă mai mulţi privitori în doar şapte ediţii din cele 24 analizate.

Potrivit datelor de audienţă, „Happy Hour" a avut o medie de 488.000 de telespectatori pe minut, în perioada 30 august - 30 septembrie, în timp ce „Acces Direct" a înregistrat 408.000.

Startul celor de la „Happy Hour" a fost unul slăbuţ. Invitatul lor special, primul bărbat din lume care a născut, a atras o medie de 490.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, cu 7.000 sub „Acces Direct".

Emisiunile s-au bătut  în dezvăluiri

Trebuie remarcat că în primele ediţii „Acces Direct" s-a poziţionat în faţa „Happy Hour". Motorul audienţei au fost părinţii cântăreţei Mădălina Manole, care au dezbătut subiectul sinuciderii vedetei. Ediţiile din 31 august şi 1 septembrie, care i-au avut invitaţi tot pe părinţii Mădălinei, au reuşit să depăşească o jumătate de milion de telespectatori.

De altfel, ambele televiziuni au profitat din plin de tragedie şi de disponibilitatea apropiaţilor Mădălinei de a-şi spăla rufele în public. După ce în primele ediţii Simona Gherghe i-a avut ca invitaţi pe părinţii Mădălinei, Cătălin Măruţă a plusat câteva zile mai târziu cu soţul Mădălinei, Petru Mircea, care a prezentat „în exclusivitate" înregistrări, un testament şi alte documente.

„Happy Hour" a fost în prima parte a lunii septembrie un serial dedicat sinuciderii Mădălinei Manole. Cifrele au fost pe măsura dezvăluirilor. Dacă în data de 3 septembrie emisiunea avea doar 339.000 de telespectatori, în 7 septembrie audienţa s-a dublat, ajungând la 737.000 de privitori pe minut din mediul urban.

La data respectivă, Petru Mircea prezenta scrisoarea de adio a Mădălinei Manole, „testamentul de suflet" al acesteia şi a dat anunţul-bombă despre faptul că vedeta s-a filmat în oglindă înainte de a se sinucide. De cealaltă parte, „Acces Direct" îşi „îngrăşa" audienţa cu răspunsurile părinţilor Mădălinei Manole referitoare la dezvăluirile lui Petru Mircea.

Cu toate acestea, cifrele „Acces Direct" au fost mult sub cele ale „Happy Hour". Emisiunea Simonei Gherghe a avut un vârf de 486.000 de telespectatori, când Măruţă depăşea 650.000. Vârful de audienţă al emisiunii de la Pro TV, în perioada 30 august - 30 septembrie, a fost de 762.000 de privitori pe minut.

Pe măsură ce conflictul s-a stins şi dezvăluirile s-au terminat, audienţa celor două emisiuni a început să scadă. „Acces Direct" a ajuns în jurul a 400.000 de telespectatori, iar „Happy Hour" la 500.000.

488.000 de români s-au uitat, în medie, la emisiunea „Happy Hour", în perioada 30 august - 30 septembrie.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
image
image
image
image
image
image
image png
tiktik chelnerita png
fabrica freepik jpeg
dieta peste somon cu legume   shutterstock 2255828609 jpg
 Dietă- post intermitent FOTO Shutterstock
banner pensii png
cutie cu legume din sera Foto Shutterstock
Teren agricol tractor FOTO Shutterstock
image
actualitate.net
image
actualitate.net