Bebeluşii "Evian" au intrat în Cartea Recordurilor

Ultima actualizare:
simeon stalpnicul png

O campanie ce are drept protagonişti nişte bebeluşi pe role, a intrat în Cartea Recordurilor drept cea mai vizionată campanie online lansată până în prezent, cu peste 45 de milioane de vizualizări, informează Brand Republic.

Campania este realizată pentru Evian, un brand francez de apă minerală, şi arată un grup de bebeluşi pe role care execută o serie de numere de acrobaţie, pentru a susţine sloganul Evian, "Trăieşte tânăr!"

În prima săptămână a campaniei, Evian a primit două premii de la reprezentanţii YouTube, pentru cel de-al doilea cel mai accesat clip în perioada 1-7 iulie şi pentru cel mai vizualizat spot în Franţa în aceeaşi perioadă.

În plus, toate spoturile campaniei au înregistrat un scor de popularitate de peste 80% pe YouTube, fiind unele dintre cele mai accesate şi comentate clipuri din reţea, scrie Mediafax.

Urmăreşte cea mai vizionată campanie

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
image
image
image
image
image
image
cos de cumparaturi  jpeg
fugar jpg
Explozie de culoare în Grădina Botanică  FOTO: Complexul Muzeal de Științele Naturii Galați
gara de nord jpeg
nadia jpg
Joe Biden FOTO Profimedia
monede pexels jpg
concert pixabay jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net