Autorităţile au uitat să inaugureze pasajul rutier subteran de la Piaţa Presei Libere. Principalul proiect marca Sorin Oprescu este gata, dar aşteaptă ok-ul primarului general al Capitalei. Lucrările au început în martie 2014 şi trebuiau terminate în nouă luni.


Edilul-şef al Capitalei, Sorin Oprescu, a considerat întotdeauna construcţia pa­sa­jului subteran de la Piaţa Presei Libere drept proiectul lui de suflet.

img_0038pasaj2.jpg

Foto: Sever Gheorghe

Investiţia e unică în România şi are ca scop fluidizarea circulaţiei la intrarea şi ieşirea din Bucureşti pe DN 1, în zona celei mai aglomerate intersecţii, cea de la Piaţa Presei Libere. Pasajul e unidirecţional şi realizat în Y, cu accesul şoferilor în subteran pe la Fântâna Mioriţa şi ieşirea pe Şos. Kiseleff, pe o bretea cu două benzi, şi pe Bd. Mărăşti, pe o bretea cu o bandă.

img_0038pasaj3.jpg

Foto: Sever Gheorghe

Maşinile vor circula 700 de metri pe sub intersecţia de la Piaţa Presei Libere. Municipalitatea a testat nervii şoferilor bucureşteni, anunţând de-a lungul timpului cinci termene pentru finalizarea construcţiei. Astfel, iniţial s-a vorbit despre ­sfârşitul lui 2014, apoi Oprescu a anunţat pe rând fiecare lună a primăverii drept termen pentru ”predarea” pasajului către şoferi.

img_0038pasaj4.jpg

Foto: Sever Gheorghe

Totul s-a dove­dit o păcăleală, aşa că au fost luate la rând lunile de vară, iar apogeul a fost atins săptămâna trecută, când, întrebat despre investiţie, primarul nu a mai avansat nici o dată pentru inaugura­re. ”De ce nu ne lasă prin pasaj, că e gata. Cât mai aşteptăm?”, se plânge taximetristul Cristian Rizea, în timp ce aştepta de minute bune să traverseze intersecţia.

Loading...