Angajații speciali ai metroului japonez, care imping oamenii în vagoane pentru a permite trenurilor de metrou să plece din stație, devin o necesitate și în România. Cel puțin, la început de an, când oamenii se întorc din vacanță.


Compania Metrorex nu a fost deloc pregătită să-și întâmpine clienții, la sfârșitul vacanței de iarnă. Din cauza personalului insuficient și a bucureștenilor care s-au întos la serviciu și la școală, luni, 5 ianuarie, a fost revoluție la metrou.

Zeci de oameni au fost nevoiți să stea la cozi uriașe pentru a-și cumpăra cartele de metrou sau abonamente, iar peroanele au fost supraaglomerate, din cauza întârzierilor.

Mulți dintre studenții și elevii care au vrut să-și cumpere abonamente cu reducere au renunțat la acest lucru, din cauza timpului foarte mare de stat la coadă, așa că au preferat să se așeze la cealaltă coadă și să circule astăzi cu banala cartelă de două călătorii.

Deși pe ruta care străbate centrul Bucureștiului, metrourile ar fi trebuit să se succeadă la un interval de 3 minute, din cauza numărului foarte mare de oameni, care au blocat închiderea ușilor de nenumărate ori, garniturile au circulat la aproximativ 7-8 minute.

 
 
Loading...