Gabriela Firea va cere firmelor de salubritate să spele mai des străzile

Ultima actualizare:

    Primarul Capitalei, Gabriela Firea spune că ministrul Mediului, Costel Alexe a fost încântat de programul Oxigen
Primarul Capitalei, Gabriela Firea spune că ministrul Mediului, Costel Alexe a fost încântat de programul Oxigen

Primarul General, Gabriela Firea și ministrul Mediului, Costel Alexe s-au întâlnit luni la Comitetul național anti-poluare și au stabilit primele măsuri în scandalul poluării din București. Gabriela Firea a anunțat că străzile vor fi spălate mai des iar poluarea din trafic va fi redusă prin programul Oxigen.

"Ne-am propus să fim mult mai drastici în ceea ce priveşte companiile de salubrizare din Capitală, care au contracte cu primăriile de sector. Este necesară o eficientizare a operaţiunilor de spălare a străzilor! Şi acum se spală străzile, dar nu suficient!”, a recunoscut Gabriela Firea. Acuzată de faptul că nu a făcut nimic pentru reducerea riscului de poluare în București, Gabriela Firea a dat vina pe guvern.” Programul Integrat de Calitate a Aerului prevede o serie de măsuri concrete, care trebuie puse în aplicare de Primăria Capitalei, dar şi de către autorităţi centrale precum Ministerul Transporturilor prin CNAIR - cum ar fi finalizarea staţiei de metrou Drumul Taberei şi demararea lucrărilor la magistrala M6 – linia de metrou 1 Mai – Aeroportul Otopeni, precum şi dinamizarea lucrărilor la Centură ocolitoare a Capitalei. Am subliniat, de asemenea, în cadrul întâlnirii faptul că am dori ca ministerul de resort să facă investiţii la 3 din cele 4 CET-uri din Capitală pentru care, din nefericire, nu au mai fost alocate resurse financiare şi care, în prezent, constituie o sursă importantă de poluare", a acuzat luni, într-un comunicat de presă, Gabriela Firea, după întâlnirea cu ministrul Mediului. Edilul-șef al Capitalei a anunțat că poluarea generată de trafic în București va scădea foarte mult după aplicarea proiectului OXIGEN, prin care se elimina, practic din circulaţie autoturismele poluante, non-euro, Euro1, Euro 2 şi Euro  3.

Citiți și

Limitele de poluare au fost depășite în București. Cât de periculos este aerul pentru sănătate

Vinieta pentru București. Mașinile Diesel interzise, iar cele cu Euro 4 și Euro 5, taxate

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
asistati social romania foto arhiva adevarul jpg
image
image
image
image
image
image
Château d'Armainvilliers jpg
judecatoare pascu jpg
iluzie optica jpg
lufăr webp
Podul lui Ștefan cel Mare FOTO Tele1 Bacău (1) jpg
jurnalist reportaj jpg
pensie jpeg
pupaza pexels jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net