Un organism guvernamental care gestionează activele din sectorul turismului ale Mănăstirii Shaolin din China, faimoasă pentru calugării săi experţi în arte marţiale, îşi va uni forţele cu touroperatorul China Travel Service pentru un joint venture care va încerca să strângă până la un miliard de yunai (146,4 milioane dolari) prin vânzarea de acţiuni, fie pe pieţele bursiere din Chian continentală fie la bursa de la Hong Kong, potrivit informaţiilor apărute joi în presa chineză.


Potrivit publicaţiei Oriental Morning Post, autorităţile oraşului Dengfeng din provincia Henan, unde este amplasată Mănăstirea Shaolin, au semnat recent un acord cadru cu tour-operatorul China Travel Service (HK) Ltd. Conform acestui acord, China Travel Service va investi 100 milioane de yuani (14,64 milioane dolari) pentru înfiinţarea unui joint venture sub brandul Shaolin.

China Travel Service va deţine 51 de procente din acţiunile noului joint venture care se va ocupa de vânzarea de bilete pentru accesul în Mănăstirea Shaolin, dar va opera şi propria companie de taxiuri, cinematografe, hoteluri şi autocare.

Mănăstirea Shaolin s-a transformat într-o afacere deosebit de profitabilă după ce Shi Yongxin, stareţul Shaolin, a început să promoveze şi să apere brandul Shaolin, ameninţând că va da în judecată companiile care utilizează numele sau imaginea Mănăstirii fără acordul călugărilor.

Mai citeşte:

Un budist pe skateboard provoacă controverse în China - VIDEO


Loading...
Citeste tot despre: