Haos după anulările Ryanair: 250.000 de clienţi nu primesc compensări, piloţii ameninţă cu grevă

Ultima actualizare:

    Mai multe zboruri au fost anulate, iar pe aeroportul din Roma s-a creat haosFoto: Daily Mail
Mai multe zboruri au fost anulate, iar pe aeroportul din Roma s-a creat haosFoto: Daily Mail

Mii de oameni sunt dezamăgiți de serviciile pe care le oferă compania irlandeză Ryanair, după ce au fost nevoiți să plătească peste 1.500 de lire din banii proprii pentru a ajunge acasă. Peste 250.000 de clienți au fost înștințați că nu vor primi compensații pentru zborurile anulate, iar piloții amenință că vor face grevă.

Potrivit Daily Mail, clienții Ryanair au fost nevoiți să cumpere bilete din bugetul personal atunci când zborurile lor au fost anulate. Compania a dezvăluit peste 2.024 de rute care vor fi anulate în săptămânile care urmează, ceea ce înseamnă că peste 400.000 de persoane vor fi afectate. Nici unul dintre cei 250.000 de indivizi afectați deja de anulări nu vor primi compensații.

Pe 19 septembrie, mai mult de 120 de piloți ai companiei s-au întâlnit în Dublin pentru a dezbate posibilitatea unei greve privind condițiile de muncă. Dacă discuțiile lor vor avea o finalitate asta ar putea înseamna o creștere semnificativă a zborurilor anulate și, implicit, mai multe probleme pentru companie.

Călătorilor le-au fost oferite alternative pentru întoarcerea în Marea Britanie, dar la zile distanță de data pe care o doreau inițial. Nu au avut de ales și au fost nevoiți să se cazeze la hotel, să plătească un alt bilet din banii personali și să suporte cheltuielile aferente.

Danezul Simon Christiansen a ajuns în Marea Britanie și a aflat că zborul său de întoarcere acasă a fost anulat, așadar este blocat alături de prietena lui . Perechea a încercat cu disperare să găsească un alt zbor.

”Am fost efectiv blocați în Marea Britanie. Trebuie să rezervăm un alt zbor, la un preț de patru ori mai mare decât cel inițial. Au închis linia telefonică care se ocupă de relațiile cu publicul și nu îi putem contacta în vreun fel  Vom găsi alt zbor și voi contacta un avocat atunci când voi ajunge acasă. Așa ceva este inadmisibil”, a povestit bărbatul. 

“Muncim din greu pentru a finaliza lista zborurilor care vor fi anulate în următoarele săptămâni. Oricum, anulările vor afecta mai puțin de 2% dintre clienții noștri. Mai mult decât atât, facem tot posibilul să răspundem solicitărilor celor a căror zle căror zboruri au fost anulate”, a declarat şeful Ryanair, Michael O'Leary.

Dezastrul organizatoric al celei mai mari companii aeriene se datorează lipsei de personal. Mii de turiști sunt revoltați de faptul că au fost anunțați printr-un simplu mesaj că zborurile lor au fost anulate și amenință că vor da Ryanair în judecată.

image
image
image
image
image
image
Insomnie - lipsa somn - femeie in pat FOTO Shutterstock
jean hillard captura video jpg
barbat suparat jpg
toaleta freepik jpg
explozie petromidia jpg
Gratar FOTO Shutterstock
aeroport cluj pixabay jpg
termometru freepik jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net