Centura Bacău este gata. Când vor fi dați în circulație toți cei 30 km de drum, care au costat 700 de milioane de lei

Ultima actualizare:

    Se așteaptă recepția la 3,2 km pentru ca circulația să se desfășoare pe toată Centura Bacăului
Se așteaptă recepția la 3,2 km pentru ca circulația să se desfășoare pe toată Centura Bacăului

Lucrările la Centura Bacău a fost încheiate. Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a fost joi, 24 iunie, să verifice situația de pe șantier și a anunțat că în curând va fi deschisă circulației. Click! a aflat astăzi, 29 iunie, că nici acum nu s-a făcut recepția finală.

”Mă bucur să văd că lucrările la sectorul 2 - ultimul dintre cele trei ale proiectului - au fost terminate. Constructorul a solicitat Companiei de Drumuri să organizeze recepția lucrărilor, astfel că, în perioada imediat următoare, vom da în folosință integral această variantă de ocolire”, a anunțat ministrul.

În acest moment, constructorul mai are de trasat marcaje, astfel că cei de la CNAIR nu au făcut recepția finală, spun surse oficiale pentru Click! 

Două sectoare din Centura Bacău au fost inaugurate anul trecut

Cel de-al treilea sector, între DN2 Sud și DN11 (7,3 km), a fost inaugurat în septembrie 2020, primul, între DN2 Sud și DN2 Nord (20,3 km), în decembrie 2020, iar cel de-al doilea, între DN2 Nord și DN15 (3,2 km) urmează să fie dat în trafic în perioada următoare.

Cu totul, Centura Bacău are o lungime de 30,8 km, dintre care 16,2 km sunt la profil de autostradă. Cuprinde șapte poduri, nouă pasaje, un nod rutier și a costat 668 de milioane de lei, fără TVA.

Centura Bacău, parte din Autostrada Moldovei

Centura orașului Bacău este parte din A7 - Autostrada Moldovei, cel mai mare proiect propus pentru finanțare prin PNRR.


    Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a verificat pe 24 iunie șantierul Centurii BacăuFoto: Facebook/Cătălin Drulă
Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a verificat pe 24 iunie șantierul Centurii BacăuFoto: Facebook/Cătălin Drulă

”Mă voi asigura că A7 continuă spre Suceava și Siret și că vom reuși finalizarea proiectării și atragerea finanțării europene prin Programul Operațional Transport (2021-2027) pentru cele două tronsoane de nord. Moldova s-a săturat să fie ignorată. Moldova are nevoie ca de aer de autostrăzi, de căi ferate modernizate, de o rețea civilizată de drumuri sigure care nu doar să țină pasul cu dezvoltarea zonelor urbane mari, precum Iașiul și, dar și să „tragă în sus”, echitabil și uniform, toate regiunile ei”, a declarat Cătălin Drulă.  

Citește și: 

Autostrada Moldovei a primit bani europeni: un miliard de lei pentru primul tronson- Centura Bacău

Proiecte de infrastructură pentru Moldova! Ce se întâmplă cu A8 Autostrada Unirii

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
fabrica DeLonghi jpg
image
image
image
image
image
image
catalin predoiu JPG
image png
anul fara vara jpg
Asigurare locuinta - casa FOTO Shutterstock
monezi jpeg
pansies 7210851 1280 jpg
Imperiul Roman, hunii şi goana după aur jpeg
image png
image
actualitate.net
image
actualitate.net