Concluziile în cazul morții lui Dan Condrea

Ultima actualizare:

    Dan Condrea
Dan Condrea

A fost finalizată ancheta în cazul morții omului de afaceri Dan Condrea. Expertiza a arătat că mașina nu avea probleme tehnice, iar decesul a fost survenit în urma unui act suicidal.

Procurorii Parchetului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie (PICCJ) au stabilit că patronul Hexi Pharma, Dan Condrea, s-a sinucis.

Expertiza a arătat că mașina nu avea probleme tehnice. Cu prilejul efectuării cercetării la fața locului s-a constat lipsa urmelor de frănare sau de evitare a copacilor. Raportul de autopsie a concluzionat că moartea a fost violentă, fiind cauzată de leziuni traumatice.

Adriana Şandru, purtătorul de cuvânt al Parchetului General: „În dosarul privind evenimentul rutier din 22 mai, se dispune clasarea cauzei cu privire la ucidere din culpă, pentru că decesul lui Dan Alexandru Condrea nu a fost consecința unei fapte prevăzute de legea penală

S-a constatat prezența urmelor de rulare cu o traiectorie oblică spre dreapta, în lungime de 53,2 m, poziționate pe acostament și spațiul verde pe sensul de mers Tămaş-Buftea. S-a constatat lipsa urmelor de frânare sau de evitare a obstacolului copac.

Lângă autoturism a fost găsită decedată o persoană de sex masculin. Personalul medical sosit cu două ambulanțe a constatat decesul victimei, a cărei identitate a fost stabilită ulterior ca fiind Dan AlexandruCondrea, inclusiv prin raportul de expertiză întocmit de Institutul de Criminalistică.

Raportul de autopsie medico-legală întocmit de serviciul de medicină legala Ilfov a concluzionat că moartea a fost violentă, cauzată de leziuni traumatice, care s-au putut produce prin loviri de corpuri și planuri dure, cât și prin strivire de componentele unui autovehicul, urmare a unui impact cu un obstacol. La autopsie nu s-au constatat leziuni fără caracter vital sau care pot avea alt mecanism de producere decat cel mentionat.”

Evenimentul rutier s-a produs în condiții de vizibilitate bună, carosabil uscat, fără denivelări sau obstacole pe direcția de deplasare.

A fost identificată urma de rulare a autoturismului până la locul impactului, fără a se constata prezența unor urme de frânare sau de evitare a obstacolului.

În zona în care a avut loc evenimentul rutier, la momentul respectiv nu erau alte autoturisme în deplasare sau staționare.

Date fiind concluziile raportului de expertiză criminalistica și ale raportului de expertiză tehnică, coroborate cu celelalte probe administrate în cauza, rezultă că autoturismul, fără a avea defecțiuni la sistemul de frânare sau direcție, având viteza de peste 100 km/h și fără a i se acționa sistemul de frânare, a intrat în coliziune cu obstacolul, ca urmare a acțiunii șoferului, care a schimbat direcția de deplasare rectilinie înspre marginea carosabilului, deși o atare manevră era evident că determină o stare de pericol grav și iminent, decesul reprezentând consecința unui act suicidal.”

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
image
image
image
image
image
image
zatun lac jpg
inaugurare jpeg 5 jpeg
furtuni ploi jpeg
casse tete jpg
man at supermarket jpg
Imparateasa Messalina jpg
Infarct - inima - boli cardiace FOTO Shutterstock
tocător de legume jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net