Drumul Expres București-Târgoviște. Au fost depuse șapte oferte pentru studiul de fezabilitate

Ultima actualizare:

    Drumul Expres București-Târgoviște va avea două benzi pe sens și separatoare pe mijloc
Drumul Expres București-Târgoviște va avea două benzi pe sens și separatoare pe mijloc

Șapte oferte au fost depuse pentru elaborarea studiului de Prefezabilitate și Fezabilitate pentru Drumul Expres București Târgoviște. Majoritatea companiilor intereste sunt străine.

Compania Națională pentru Infrastructură Rutieră (CNAIR) a primit săptămâna trecută oferte din partea mai multor asocieri de firme, care s-au încadrat în termenul limită, de 28 mai.

Este vorba despre:

  • Asocierea Irimat Cons- Studio Corona Civil Engineering;  
  • Asocierea Romair Consulting-Institut IGH- Expert Proiect 2002;
  • Asocierea Explan- Meinhardt Infrastructure and Environment Limited;  
  • Asocierea Search Corporation- Like Consulting-Mega Muhendislik Musavirlik;
  • TPF Inginerie;
  • Asocierea Viaponte Rom- Metroul- Capital Vision;
  • Yuksel Proje.

Studiul de prefezabilitate și de fezabilitate costă aproape 13 milioane de lei fără TVA

Valoarea estimată a contractului este de 12.826.180,80 lei fără TVA. Perioada de elaborare pentru Studiul de Prefezabilitate este de 2 luni și pentru Studiul de Fezabilitate 18 luni.

În perioada următoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Drumul Expres București-Târgoviște nu va trece prin localități

Drumul Expres București-Târgoviște va avea două benzi pe sens și separatoare pe mijloc, cu noduri denivelate, apropiat de profilul unei autostrăzi, și nu va trece prin localități.

”Legătura cu Bucureştiul va fi făcută, cel mai probabil, cu un nod din viitoarea autostradă de centură A0 Nord (în prezent, aproape de finalizarea licitaţiei).  Proiectul este lansat pe noul caiet de sarcini pentru documentaţii tehnice elaborat de CNAIR. Un caiet de sarcini cu condiţii contractuale mult mai clare şi echilibrate, pentru a nu mai avea problemele de pe contractele din trecut. Din contract va rezulta un proiect tehnic preliminar - un “preliminary design” al viitorului drum, cu un nivel suficent de detaliu, cu investigaţii geotehnice şi modelare a terenului.   Aceasta este soluţia modernă pentru anul 2021, nu dublarea la 4 benzi a drumului existent DN71 care trece pe 53% din lungime prin localităţi. Iar pe naţionalul actual, pe DN71 vor fi făcute reparaţii anul acesta pentru a îmbunătăţi calitatea drumului până când vom avea drumul expres”, a precizat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Ion Tiriac (Sportpictures) jpg
image
image
image
image
image
image
Domeniile Murani FOTO destinatiaanului.ro
hipodrom baneasa jockeyclub1 jpg
supermarket jpeg
cruce pixabay jpg
parau peta1 jpg
image png
tiktik chelnerita png
fabrica freepik jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net