Brânză, ulei, biscuiți, lapte, ciocolată. Toate se vând mai bine dacă în reclamă apare un copilaș care își linge buzele de poftă. Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a interzis miercuri, 14 septembrie, ca minorii să mai fie folosiți în reclame.


Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a votat, miercuri, 14 septembrie, mai multe propuneri de modificare a Codului de reglementare a conţinutului audiovizual, una dintre schimbări presupunând că va fi interzisă apariţia minorilor în reclamele pentru produse alimentare, scrie news.ro.

„Cele două mari modificări importante sunt următoarele: propunerea pe care am susţinut-o extrem de puternic, şi anume interzicerea apariţiei minorilor în reclamele la produsele alimentare, propunere care a fost adoptată, şi două articole care clarifică statutul reclamelor la suplimentele alimentare, care sunt prezentate publicului ca posibile produse de tipul medicamentelor, care vindecă boli incurabile, de altfel. Prin modificare, reclamele la suplimentele alimentare nu vor mai putea induce în eroare publicul şi nu vor mai putea fi prezentate ca având efecte de tipul medicamentelor”, a explicat pentru news.ro Valentin-Alexandru Jucan, membru CNA.

Modificările propuse de CNA vor fi publicate pe site-ul Consiliului, după care va intra în dezbatere publică, timp de 30 de zile. Apoi, noile propuneri vor fi analizate, se va da votul final, iar noul Cod va intra în vigoare odată cu publicarea sa în Monitorul Oficial.

 
 
Loading...
Citeste tot despre: