Laura Codruţa Kovesi cere despăgubiri, după ce a stat pe aeroport în Belgia 20 de ore: «Compania nu a explicat nimic»

Laura Codruţa Kovesi s-a aflat printre cei 181 de oameni blocaţi pe aeroportul din Liegefoto: captură video

Laura Codruţa Kovesi a depus plângere pentru a primi despăgubiri după ce zborul din Belgia spre Cluj-Napoca a avut o întârziere de peste 20 de ore.

După ce a ajuns vineri, 20 decembrie, de la Liege, unde a stat peste 20 de ore în aeroport, Laura Codruţa Kovesi a declarat că în avion erau 181 de pasageri şi nimeni de la companie nu le-a oferit explicaţii. Ea a aterizat pe Aeroportul Internaţional "Avram Iancu", din Cluj. Ea şi restul pasagerilor au stat pe aeroport în Liege de joi, iar de abia vineri dimineaţa s-a implicat şi consulatul României.

„Bine că am ajuns acasă, am stat peste 20 de ore, de joi de la ora 14.00, după check-in ne-au anunţat că avionul are 3 ore întârziere, apoi alte două ore jumătate. La ora 22.00 ne-au anunţat că trebuie să ne mutăm pe aeroportul din Liege, iar check-in, bagaje, ne-au dus într-un terminal mai izolat şi ne-au spus că s-a anulat zborul, asta în jurul orei 2.00 noaptea. Am depus o plângere (pentru despăgubiri - n.r.), aştept să văd reacţia companiei la sesizarea pe care am depus-o. Am fost 181 de pasageri, unii erau cu bebeluşi, au rămas fără lapte, nu era nimic deschis să cumpere de mâncare. Erau şi două persoane cu cârje, bolnavi, care aveau anumite nevoi, nu a venit nimeni de la companie să ne explice ce se întâmplă, nu am ştiut dacă mai plecăm sau nu", a spus Kovesi, conform adevarul.ro.

asistati social romania foto arhiva adevarul jpg