UPDATE O, Doamne! Bolovanii ăștia puteau declanșa o catastrofă. Trenul s-a oprit în fața lor

Ultima actualizare:

    Trenul s-a oprit în fața bolovanului prăvălit peste calea ferată Fotografii:CFR Ifrastructură
Trenul s-a oprit în fața bolovanului prăvălit peste calea ferată Fotografii:CFR Ifrastructură

Bolovani imenși s-au prăvălit ieri seară peste calea aferată, la ieșire din stația Băile Herculane. În doar 7 minute urma ca trenul InterRegio 1963 București Nord- Timișora să treacă prin locul periculos. Noroc că impegații au fost atenți și au oprit la timp circulația feroviară.

UPDATE ORA 18.55. Linia 2 din stația Băile Herculane a fost redeschisă la ora 16.30. Utilajele cu care s-a acționat au fost retrase, la ora 18.30, pe linia 3.

Era ora 21.50 când un bubuit îngrozitor s-a auzit în gara din Băile Herculane. Mai multe stânci s-au rupt de pe versant și au căzut direct peste șine.

La ora 21.57 urma ca prin zonă să treacă  InterRegio 1963 București Nord- Timișora, iar la 21.58 Regio Caransebeș-Orșova.

Dacă bolovanii s-ar fi prăvălit mai târziu cu câteva minute, am fi asistat la o adevărată catastrofă.


    Al doilea bolovan a blocat și firul al doilea de circulație
Al doilea bolovan a blocat și firul al doilea de circulație

Circulația a fost blocată, astfel că trei trenuri nu și-au mai putut continua drumul. Abia în jurul orei 24.00, muncitorii de la CFR Infrastructură au reușit să dea la o parte pietrele de pe un fir. Pentru degajarea și celui de-al doilea fir încă se lucrează.

”Zona era urmărită permanent”

”Zona respectivă se afla în  evidența personalului de specialitate pentru urmărire permanentă. În momentul prăbușirii stâncii nu se afla nici un tren în circulație, în zona versantului.Alunecarea de teren și prăbușirea formațiunilor stâncoase au fost imediat observate de personalul de serviciu care a anunțat prin stație oprirea trenurilor, care urmau să circule prin zona respectivă. Pentru stabilizarea versantului a fost deja realizată expertiza și DALI (SF), execuția lucrărilor fiind cuprinsă în fila de plan din acest an”, a precizat Oana Brânzan, purtător de cuvânt la CFR Infrastructură.

Deși se știa că zona este extrem de periculoasă, versantul nu era asigurat cu plase de protecție.


    Muncitorii de la CFR s-au chinuit și astăzi ca să îndepărteze pietrele și pământul care s-au prăvălit aseară
Muncitorii de la CFR s-au chinuit și astăzi ca să îndepărteze pietrele și pământul care s-au prăvălit aseară

Pe 21 februarie, la ora 7.45, am asistat la un alt incident la fel de periculos.

Pasarela de 10 tone a căzut tot peste șine

O pasarelă metalică care cântărește 10 tone s-a prăbușit peste calea ferată. De data asta, incidentul s-a petrecut în stația Ploiești Vest.

Doar o minune a făcut ca trenul InterRegio 16031 București-Brașov să nu fie strivit.

Trecuse pe sub mastodonul ruginit, care susținea niște conducte termice, cu doar 3 minute înainte ca acesta să se facă una cu pământul.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
sistemul antiaerian rus S-300 FOTO Rush Hour Daily
image
image
image
image
image
image
Arme iraniene confiscate de SUA FOTO Departamentul Apărării webp
Interviu angajare job shutterstock 161909402 jpg
Oppenheimer si actorul jpg
bani  foto   Shutterstock jpg
ana Blandiana 1990 jpg
index webp
1 minestrone jpg jpeg
caroline jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net