Ana Bogdan a obținut luni, 3 iulie, prima ei victorie la Wimbledon, iar emoțiile au fost atât de copleșitoare, încât jucătoarea de tenis nu și-a dat seama dacă a dat sau nu mâna cu arbitrul la sfârșitul meciului.


După victoria în două seturi cu chinezoiaca Ying-Ying Duan, Ana s-a prăbușit la propriu în brațele echipei și a sărbătorit victoria pe marginea terenului. Era, până la urmă, prima victorie a jucătoarei noastre pe iarba de la Wimbledon.

Atât de copleșită a fost de emoțiile victoriei, încât și-a șters din minte gesturile de la finalul meciului, deplasarea la fileu pentru a-și saluta adversara și pentru a da mâna cu arbitrul, parte integrantă din fiecare meci oficial de tenis.

Așa se face că, după sărbătorirea victoriei la marginea terenului, în brațele antrenorului, Ana s-a dus încurcată la arbitrul de scaun și l-a întrebat dacă nu cumva a uitat să dea mâna cu el. Episodul a fost relatat de sportivă la conferința de presă de după meci.

“Eram atât de fericită, încât m-am dus la el și l-am întrebat: dar eu am dat mâna cu tine la sfârșit, că nu mai știu? Dar chiar nu mai știam, adică atât de repede a trecut momentul ăla. Pentru mine… eu încă trăiam ultimul punct. Încă eram acolo. Chiar n-am realizat dacă am dat mâna cu el sau nu, nu mai știam ce s-a întâmplat, am alergat repede la final să-i îmbrățișez pe cei dragi care erau acolo cu mine, și râzând, așa, l-am întrebat «dar eu am dat mâna cu tine?». Îmi era puțin jenă. A râs și el și a spus că «da, stai liniștită, e totul ok»”, a povestit Ana, conform Treizecizero.ro.

Loading...