Masa de seară trebuie să conțină puține zaharuri și grăsimi, întrucât metabolismul încetinește pe timpul nopții, iar arderile sunt mai lente. Din păcate, mulți nu respectă această regulă, și de aceea un reușesc să piardă în greutate.


Pastele cu sos au aport energetic mare

Pastele făcute în casă sunt extrem de gustoase, însă evită să le consumi la cină. În special cele cu carne roșie, cu sosuri grase sau cu brânzeturi au valoare energetică mare, oferind chiar și 400 de calorii pentru o singură porție. Dacă ți-e poftă de paste, mănâncă-le simple, stropite cu un pic de ulei de măsline sau servite cu un pic de pesto, sosul din busuioc și usturoi. Poți opta și pentru paste cu ton.

Pizza aduce grăsimi saturate

Acest preparat popular conține zaharuri și grăsimi saturate, pe care organismul le procesează și le transformă în depozite adipoase. Dacă totuși ți-e poftă de o pizza, prepară una cu blat subțire și redu cantitatea de brânză, principalul ingredient care îți afectează silueta. Optează pentru una cu ciuperci sau cu legume, în locul celor cu salam, parizer sau cârnați.

Descoperă care sunt cele 5 alimente interzise la cină pe clickpentrufemei.ro

 

Aşa pierzi kilograme, nu energie

5 trucuri care ţin kilogramele în frâu

 
 
Loading...