Din alimentația zilnică nu trebuie să lipsească legumele, acesta este sfatul pe care oferă medicii și pe care-l auzim de foarte multe ori la televizor. Este adevărat că legumele sunt parte din dieta echilibrată, însă iată care sunt cele mai sănătoase.


Ceapa

Ceapa conține antioxidanți și multe alte substanțe nutritive esențiale, fiind folosită în aproape toate felurile de mâncare, despre care se spune că previne mai multe afecțiuni. Dar ea ar trebui mâncată și crudă, deoarece în timpul gătitului îți pierde din proprietăți. ce zici de o salată de roșii, ceapă crudă, ardei gras și puțin suc de lămâie? Delicios, nu-i așa?

Porumb

Potrivit unui studiu apărut în Jurnalul de Alimentație Agricolă și Chimie, porumbul care este fiert mai mult are mai mare nivelul de antioxidanți, inclusiv luteina, care este benefică pentru sănătatea oculară.

Mazăre

Consumul zilnic de mazăre verde împreună cu alte legume reduce semnificativ riscul de cancer de stomac, potrivit unui studiu publicat în Jurnalul Internațional al Cancerului. Include mazărea în dieta ta cât mai des cu putință.

Varză

Bogată în vitamina C, varza este o legumă foarte sănătoasă. Iar proprietățile antioxidante pe care le conține scad nivelul de LDL, cunoscut sub numele de colesterol rău. Dacă îți place varza, include în alimentație de cel puțin două ori pe săptămână.

 

Află ce alte legume trebuie să incluzi în alimentația ta pe clickpentrufemei.ro.

 

Super-dieta cu legume

Leacuri rapide cu oțet de mere

Loading...
Citeste tot despre: