Află care sunt alimentele care împiedică stocarea grăsimilor sub formă de ţesut adipos şi au un aport caloric redus.


Include în meniul tău zilnic aceste alimente pentru a-ţi accelera metabolismul şi a lupta în mod eficient împotriva kilogramelor în plus.

1.Legumele care îţi sculptează silueta


Morcovii, anghinarea, vinetele, broccoli, roşiile şi ţelina sunt "aliaţii" unei siluete de vis. Aceste legume conţin foarte multe fibre şi sunt săţioase. Cu ajutorul lor, vei putea ţine sub control pofta de mâncare fără să reduci drastic mărimea porţiilor. De asemenea, îţi asigură vitaminele şi mineralele esenţiale pentru un tonus excelent.

Consumă-le cât mai des pentru a "topi" depozitele de grăsime în timp record. În acelaşi timp, vei constata că oboseala, stresul sau anxietatea vor apărea mult mai rar.

2.Fructele care stopează acumularea grăsimilor


Merele, portocalele, lămâile, mandarinele şi guava sunt fructele-vedetă care te ajută să reduci aportul caloric fără prea multe restricţii.

În plus, ele pot fi combinate cu alte alimente pentru a neutraliza conţinutul de grăsime al acestora înainte de a fi stocat de organism. De exemplu, le poţi combina cu brânză sau carne pentru a evita kilogramele în plus.

 
 
Loading...
Citeste tot despre: