Iarna e pe final, însă frigul tot ne dă bătăi de cap. Şi ce e mai bun decât o cană de ceai fierbinte în zilele geroase? Este bun mai ales când ajungem acasă după o zi plină la muncă. Iată ce tipuri de ceai poţi să consumi în această perioadă!


  1. Ceaiul de ghimbir. Ghimbirul are proprietăţi care te scapă de răceală şi gripă. Nu ezita să îl bei chiar şi atunci când simţi că sănătatea ta este în stare perfectă, pentru că poate preveni anumite afecţiuni. Este foarte bun pentru a spori imunitatea! Îl poţi combina cu miere pentru un gust mai dulce. 
  2. Ceaiul de lămâie. Toată lumea are în casă lămâi pe care le foloseşte în diferite scopuri. Sunt minunate şi în ceaiuri, atât ca ingredient principal, cât şi în combinaţie cu alte plante. Lămâia îţi va da o stare de bine şi vei reuşi să dormi mai uşor. De asemenea, te poate scăpa şi de răceală dacă eşti uşor atacat de boală.  
  3. Ceaiul de afine. O serie de atioxidanţi importanţi se regăsesc în ceaiul de afine. În acest fel, organismul va lupta mai uşor împotriva radicalilor liberi şi vei avea o sănătate de fier. Întărindu-ţi sistemul imunitar, se reduce astfel riscul apariţiei afecţiunilor cauzate de virusuri sau bacterii.  
  4. Ceaiul de tei. Este unul dintre cele mai populare ceaiuri atunci când vine vorba de îmbunătăţirea sistemului imunitar, dar are şi efect calmant. Astfel, se recomandă consumul lui seara, deoarece provoacă somnolenţă şi este benefic pentru odihnă.  
  5. Ceaiul de măceşe. Dacă vrei să previi răceala şi gripa, este foarte indicat ceaiul de măceşe. Aceste fructe sunt printre cele mai bune surse de vitamina C, utilă pentru creşterea imunităţii. Ceaiul de măceşe este acrişor şi foarte plăcut la gust. Adaugă în el puţină miere ca să fie şi mai sănătos.   
 
 
Loading...
Citeste tot despre: