Cel mai bun medicament este dieta sănătoasă. Anumite alimente, combinate corect, cresc șansele de absorbiție a substanțelor nutritive.

Roșii cu ulei de măsline

Datorită unui antioxidant numit licopen, roșiile sunt benefice din mai multe puncte de vedere. Previn anumite forme de cancer și hipertensiunea. Cele mai bune moduri de a profita de substanțele nutritive din roșii este să le incluzi în preparate sau să le ții la cuptor înainte de a le pune în salate stropite cu puțin ulei de măsline. Acesta din urmă este o alegere bună, deoarece ajută la absorbția licopenului din roșii. Dacă faci sos de roșii, pune și ulei de măsline!

Știai că…
…licopen conțin și grepfrutul roz, pepenele, caisele?

Orez cu fasole boabe

Combinarea orezului brun cu legume ca fasolea uscată este perfectă mai ales pentru vegetarieni, pentru că le conferă proteinele și aminoacizii de care au nevoie. Împreună formează proteine complete și un alt atu este că orezul brun nu conține gluten. Alte surse bune de proteine vegetale sunt ciupercile, năutul, lintea, drojdia de bere sau fulgii de drojdie inactivă, care se pot pune la paste sau în piureuri de legume.

Află pe Clicksanatate.ro ce alte combinații sunt indicate pentru prevenirea carențelor vitaminice!

Așa îți vei menține motivația tot anul!

Măști de casă pentru mâini catifelate

 
 
Loading...