Alină durerile de cap, ameliorează simptomele sindrodumului premenstrual, te scapă de balonare și de multe altele. Consumat atât proaspăt, cât și sub formă de pudră, ghimbirul are aceleași beneficii pentru sănătate. Important este să consumi în jur de 2 grame de ghimbir pe zi.


Stimulează imunitatea

Nu numai că ghimbirul conține substanțe chimice care luptă împotriva rinovirusului (cea mai frecventă cauză a răcelilor), consumul de ceai de ghimbir poate reduce, de asemenea, congestia și ameliora alte simptome frecvente în gripă, potrivit cercetătorilor de la Universitatea din Cardiff, Marea Britanie. Mai mult, pentru că are antioxidanți imunostimulatori, ghimbirul reduce febra.

Ușurează durerile provocate de artrită

„Există unele dovezi că ghimbirul poate fi de ajutor în reducerea durerii articulare și a inflamațiilor la pacienții cu artrită“, spune dieteticiana Danielle Capalino. Asta deoarece ghimbirul conține gingerol, un antiinflamator puternic. Într-un studiu, publicat în „ Arthritis & Rheumatology“, extractul de ghimbir reduce semnificativ simptomele osteoartritei  genunchiului.

Descoperă și alte efecte surprinzătoare ale ghimbirului pe clickpentrufemei.ro.

 

Arde caloriile cu ceaiul de ghimbir
10 superalimente benefice organismului

 

 

 

 
 
Loading...
Citeste tot despre: