Click! îţi dă 10 exemple de alimente, care, dacă le consumi în mod constant, te vor ajuta să ai un ten sănătos şi luminos.


Avocado. La fel ca şi pielea, avocado conţine foarte multă Vitamina B, care are rolul de a menţine tenul ferm, sănătos, îndepărtează iritaţiile şi roşeaţa. Dacă alegi acest fruct, îl poţi consuma în salate, îl poţi prepara sub formă de pastă sau îl poţi utiliza ca atare, tăindu-l felii, pentru curăţarea tenului.

Fructele de pădure. Vitamina C este, de asemenea, esenţială pentru o piele sănătoasă, iar fructele de pădure, precum, afinele, coacăzele şi murele, o au din plin. Aceasta ajută la formarea colagenului, conferind tenului un aspect tânăr. Totodată, fructele de pădure conţin o cantitate mare de antioxidanţi, foarte importanţi în îndepărtarea inflamaţiilor. Dacă mănânci zilnic câteva fructe de pădure sau dacă le prepari sub formă de pastă, acestea îţi vor asigura un ten mai sănătos.

Brânza de vaci. Seleniul şi Vitamina E, care se găsesc în cantităţi mari în brânza de vaci, ajută la lupta împotriva radicalilor liberi. Unele studii arată că brânza de vaci poate ajuta la prevenirea unor forme de cancer.

Cartofii. Un cartof copt produce cantitatea zilnică necesară de cupru pentru organism. Totodată, zincul pe care îl conţine, dar şi Vitamina C produc elastină, dând pielii un aspect sănătos pe parcursul întregii zile.

Seminţele de in. Dacă nu vă place peştele, care conţine o cantitate mare de Omega-3, uleiul de in este soluţia perfectă. Omega-3 are calitatea de a hidrata organismul, reducând excesul de sebum, deschizând porii pielii şi ajutând la prevenirea apariţiei acneii.

Cerealele integrale. Sunt bogate în fibre, acestea ajutând la menţinerea unui aspect tânăr al tenului.

Iaurtul. Bogat în proteine, iaurtul face pielea mai elastică. Iaurtul grecesc este cel mai indicat, întrucât conţine de două ori mai multe proteine şi este bogat în fibre. Dacă îl amestecaţi cu fructe de pădure este şi mai eficient.

 
 
Loading...
Citeste tot despre: