Multă lume crede că exerciţiile fizice sunt singurele care garantează o mai bună viaţă sexuală. Însă nu numai sportul contribuie la menţinerea formei fizice bune, care ne face campioni la sex. Iată cele nouă alimente ce îmbunătăţesc spactaculos prestaţia în pat:


  1. Vinul roşu. Consumat cu moderaţie, vinul roşu creşte fluxul de sânge şi alungă inhibiţiile. Însă nu trebuie sub nici o formă să fie depăşite limitele. 
  2. Sparanghelul. Folaţii din sparanghel ajută la creşterea nivelului de histamină, un neurotransmiţător care ajută să apară orgasmul. Adăugaţi-l în toate mâncărurile.
  3. Banane. Bananele sunt bogate în potasiu, un mineral care este esenţial pentru hormonii sexuali de reproducere. 
  4. Busuiocul. Nu este numai un condiment foarte potrivit pentru unele feluri de mâncare. Ajută la îmbunătăţirea prestaţiei sexuale, îmbunătăţeşte circulaţia, creşte dorinţa. 
  5. Fructele de pădure. Fructele de pădure conţin substanţe ce favorizează libidoul. Sunt bogate în zinc, care creşte producţia de hormoni, şi în antioxidanţi ce optimizează fluxul de sânge în organele sexuale.
  6. Orezul brun. În timpul orgasmului, muşchii au nevoie să se contracte şi ca să facă acest lucru le trebuie magneziu. O bună sursă de magneziu este orezul brun. 
  7. Ciocolata neagră. Ciocolata neagră favorizează relaxarea, creşte plăcerea sexuală datorită unei substanţe numite fenetilamină. 
  8. Miere. Mierea conţine minerale care ajută corpul femeilor să producă estrogeni, vitali pentru creşterea apetitului sexual. 
Loading...