Bananele verzi sunt sursă importantă de fibre dietetice, vitamine și minerale și chiar o cantitate mică de proteine. Chiar dacă preferate sunt bananele galbene, și cele verzi sunt foarte sănătoase. Iată de ce este bine să le mănânci:


 

Îmbunătăţesc absorbţia substanţelor nutritive

Datorită acizilor graşi care se găsesc în bananele verzi, este îmbunătăţită sănătatea colonului. Un studiu recent a arătat că acizii graşi ajută la o asimilare mai bună a substanţelor nutritive de către organism, în special al calciului.

Reglează tensiunea arterială

Bananele verzi conţin potasiu, care este un mineral foarte important şi necesar organismului. Potasiul acţionează ca un vasodilatator, ceea ce înseamnă că poate reduce tensiunea arterială mărită şi previne închegarea sângelui, reducând riscul de infarct miocardic sau accident vascular cerebral.

Îmbunătăţesc digestia

Nivelurile ridicate de amidon rezistent prezent în bananele verzi le face foarte bune pentru digestie. În plus, fibrele dietetice previn balonarea şi constipaţia dacă sunt consumate cu moderaţie. 

Descoperă alte beneficii ale bananelor verzi pe clickpentrufemei.ro.

 

Dieta cu banane, încă în vogă

5 lucruri despre postbiotice

 
 
Loading...