Brânză din lapte de capră se număra printre puținele surse naturale de Vitamină B12. Comparativ cu celelalte sortimente, această poate fi introdusă în dietă persoanelor de orice vârstă și chiar în alimentația persoanelor care au intoleranță la lactoză, deoarece conține enzyme suplimentare, care ajută la asimilarea lactozei.


În studiile sale, Eugen Giurgiu, doctor în biochimie, cu competențe în nutriție menționează că acest sortiment de brânză este foarte valoros din punct de vedere nutrițional, pentru că 100 g de brânză de capră conțin 100 mg de calciu și 90 mg de fosfor, minerale care asigură vigoarea sistemului osos. Totodată, acest aliment protejează smaltul dinților pentru că reglează aciditatea cavității bucale. 

Deoarece are un conținut redus de grăsime (4 gr și 60 calorii la 100 gr brânză ) poate fi inclusă în dietele de slăbire. Persoanelor care țin seamă de siluetă lor, nutriționiștii le recomanda o salată de legume cu brânză de capră, foarte hrănitoare și cu un conținut redus de grăsimi.

O rețetă simplă și gustoasă cu brânză de capră 

  • Timp de preparare:  30 de minute. 
  • Calorii: 190/ porție
  • Ingrediente: 200 gr barnza de capră, 4 cartofi, 4 morcovi, o lăptucă, o legătură de leurdă și una de mărar, 4 liguri de ulei de măsline , suc de lămâie, o lingură de muștar și ceai de busuioc.
  • Cum se prepară: Se fierb cartofii și se curată de coajă. Apoi se curată morcovii și se dau pe răzătoare. Se spăla foarte bine verdeturile, se tăie mărunt și se amestecă cu morcovii, cu 3 cartofi și cu brânză tăiată cubulate. 

 

 
 
Loading...