Prazul este una dintre legumele pe care românii o consumă cu mare plăcere, dar despre care nu ştiu că aduce numeroase beneficii organismului. Acesta este motivul pentru care, nutriţioniştii ne recomandă să introducem această legumă în alimentaţia noastră şi măcar de două ori pe săptămână să consumăm praz.


Din această legumă se pot prepara supe deliciose, omlete, sucuri, salate ori plăcinte şi multe altele.

Ce conține această legumă?

Prazul este bogat în apă, aceasta regăsindu-se în proporție de 90%, dar este şi o sursă excelentă de  vitamina A, C, E, K și B. Totodată, această legumă mai conţine şi fier, sodiu, acid fosforic, siliciu, calciu, sulf, potasiu și magneziu.

Cât este de bun pentru organism

Această legumă este ideală în curele de slăbire, ea conţinând foarte puţine calorii. În acest sens, se poate consuma în salate şi în sucuri.

Recomandat în anemii, artrite şi reumatism

Pe de altă parte, prazul te ajută să scapi de durerile cauzate de reumatism. În plus, această legumă este recomandată şi persoanelor anemice sau celor care au constatat că au valorile colesterolului rău ridicate.

Descoperă pe clicksanatate.ro și alte beneficii ale consumului de praz

Cele mai frecvente greșeli pe care le faci când te speli pe cap

Ce trebuie să știi despre conturarea gingiei

 
 
Loading...