O parte foarte importantă a unei diete sănătoase, peştele este o sursă de proteine şi acizi graşi Omega 3, care pot lupta împotriva bolilor de inimă. Descoperă care sunt cele mai sănătoase tipuri de peşte!


Consumul o dată sau de două ori pe săptămână poate reduce riscul de accident vascular cerebral, depresie, boala Alzheimer şi alte afecţiuni cronice. Peştele are efecte benefice pe termen lung asupra întregului organism. Dar pentru asta, trebuie ales cu grijă.

Ton

Consumul de ton are numeroase beneficii pentru sănătate, printre care reducerea tulburărilor cardiovasculare, scăderea tensiunii arteriale şi a nivelului de colesterol şi pierderea kilogramelor nedorite. Mai mult decât atât, are capacitatea de a stimula sistemul imunitar, de a creşte energia, de a ajuta la îngrijirea pielii şi de a creşte numărul de celule roşii.

Somon

Somonul este o sursă excelentă de proteine uşor digerabile (aminoacizi) şi acizi graşi, cum ar fi - Omega 3, precum şi vitaminele A, D şi unele vitamine din complexul B. De asemenea, somonul conţine minerale, cum ar fi seleniu, zinc, fosfor, calciu şi fier.

Hering

Heringul reprezintă o alegere excelentă pentru o alimentaţie sănătoasă deoarece oferă beneficii uimitoare pentru organism, cum ar fi îmbunătăţirea sănătăţii inimii. Aproximativ 85 de grame de hering oferă 135 de calorii, 15 grame de proteine şi 8 grame de grăsime. Acest tip de peşte este, de asemenea, bogat în seleniu, acizi graşi, Omega 3, vitamina B, vitamina D, fier, magneziu, calciu şi potasiu, conform www.alegesanatos.ro.

Loading...
Citeste tot despre: