Deşi mănânci puţin, kilogramele continuă să se acumuleze şi, în plus, ai probleme digestive în mod frecvent? Dacă eşti în căutarea motivelor, află că de vină poate fi modul în care combini alimentele.


Friptura cu carbohidraţii

Nu de puţine ori ai auzit că nu trebuie să mănânci friptură cu cartofi prăjiţi. De fapt,nu trebuie să combinila nicio masă proteinele (carne,peşte,ouă sau brânză) cu carbohidraţi (pâine,paste,cereale,cartofi sau dulciuri). Această asociere încetineşte absorbţia substanţelor nutritive,deoarece carnea se digeră mai repede decât cartofii. Rezultatul este dezastruos pentru silueta ta:sistemul imunitar este la pământ,iar kilogramele se depun văzând cu ochii.

Făinoasele cu zahăr

Prăjiturile sunt delicioase,dar combinţia dintre amidonul din făină sau din paste făinoase şi orez,cu zahăr,dulceaţă,miere,sirop sau chiar cu fructe dulci este complet nefericită. Această asociere dereglează acţiunea pancreasului,cel care este responsabil cu nivelul zahărului în sânge. Astfel glucidele din paste sau din făină nu mai sunt digerate şi se depun pe burtică sau pe şolduri.

Află pe Clickpentrufemei.ro cu ce NU trebuie să combini cafeaua!

Cea mai sănătoasă legumă gătită! Ar trebui să o consumi zilnic

Planta care previne peste 300 de afecțiuni. Conține de 17 ori mai mult calciu decât laptele și are de 25 de ori mai mult fier decat spanacul

Loading...
Citeste tot despre: