Vrei să dai jos surplusul kilogramelor acumulate în timpul iernii şi dietele ţi se par o corvoadă? Iată că nutriţioniştii îţi vin în ajutor şi te învaţă cum să slăbeşti altfel decât calculându-ţi caloriile.


Cea mai bună cale de a slăbi este respectarea programului de masă, evitarea exceselor alimentare şi optarea pentru alimente sănătoase, care să ofere vitamine, minerale şi fibre. Pe lângă faptul că este mai uşor de respectat decât o dietă strictă, această soluţie este şi sănătoasă! Iată şapte sfaturi de la nutriţionişti, conform www.alegesanatos.ro. 
Consumă alimente bogate în fibre (fructe, legume, cereale integrale) deoarece acestea facilitează tranzitul intestinal.
Optează pentru gustări sănătoase între mese. Atunci când vrei să ronţăi ceva, mănâncă mai degrabă un măr sau un morcov decât chipsuri.
Nu sări peste micul dejun. Un studiu recent a arătat că persoanele care au mâncat cereale la micul dejun au slăbit cu 1,5 kg mai mult decât cele care nu le-au inclus în dietă.
Bea multă apă. Respectă programul de masă şi bea cât mai multe lichide pe parcursul zilei (ceaiuri, sucuri naturale, limonadă, apă). Hidratarea este esenţială pentru buna funcţionare a organismului.
Nu mânca în faţa televizorului sau calculatorului. Cercetătorii avertizează că, atunci când nu suntem atenţi la ce mâncăm, consumăm mai multă mâncare.
Consumă alimente cu indice glicemic scăzut (merele, bananele, legumele verzi, fasolea etc). Acestea provoacă o creştere lentă a nivelului de zahăr din sânge şi îţi oferă energie pentru o perioadă lungă de timp.
Spune adio zahărului. Dacă vrei să prepari dulciuri în casă, foloseşte îndulcitori naturali precum sirop de arţar, nectar de agave, miere, melasa, sirop de ştevie.

 
 
Loading...