Dieta cu fibre vegetale se mai numeste „Regimul fibra” și este originară din SUA. Acest regim oferă zilnic oraganismului între 30 și 50 de grame de fibre vegetale, cantitate recomandată de nutriționiști. În mod normal, consumul nostru zilnic de fibre se situeaza între 15 și 20 g pe zi.


Dieta cu fibre vegetale te ajută să slăbești

Consumul de alimente bogate în fibre ajută la reducerea bolilor de inimă, accidentelor vasculare, diabetului de tip 2 sau chiar a cancerului colorectal. Pentru că este un regim care include o varietate mare de fructe și legume, va fi ușor de ținut și te va umple de energie. 

Acest regim permite scăderea foarte rapidă în greutate, în măsura în care o anumită proporție din caloriile ingerate la fiecare masă nu sunt asimilate. În plus, datorită senzației de sațietate pe care o dau fibrele vegetale, va fi un regim destul de ușor de urmat.

Atentie! Acest regim nu trebuie sa fie urmat de către cei care prezintă boli intestinale: colon iritabil, diverticulita, diverse colite, boala Crohn.

Alimente bogate în fibre: prune uscate, caise uscate, cereale integrale, migdale, gutui, mazare, fasole alba fiartă, fasole verde, mere, pere, pâine integrală, pâine albă, morcovi, nuci.

Meniu dieta cu fibre vegetale:
Luni

  • * Micul dejun– o cană de 250 ml lapte cu cereale 
  •  
  • * Prânz– fasole verde fiartă (300g) cu puțină sare, 100 g piept de pui la grătar, o felie de pâine de secară
  •  
  • * Cină– morcovi rași cu țelină, amestecați cu un iaurt slab, 2 nuci, un măr.

Marți

  • * Dimineața– o banană, 3 migdale
  •  
  • * Prânz– 100 grame carne de pui fiartă, o felie de pâine neagră, mazare fiartă (200g) cu o roșie si puțină sare
  •  
  • *Cină– o pară, 3 prune uscate, o cană de lapte degresat cu cereale 

Află continuarea pe clickpentrufemei.ro!

Slăbire prin detoxifiere? Da, se poate!

5 trucuri pentru a avea un somn odihnitor

Loading...