Cum vara îţi oferă o mulţime de legume proaspete, revista „Click! pentru femei" îţi propune o dietă care te va ajuta să scapi de 2 kg în două săptămâni. Această dietă se bazează pe supe răcoroase, pline de vitamine, preparate din legume proaspete.


Luni - Supă-cremă de sfeclă roşie

Ingrediente: 2 sfecle roşii, 1 cartof, 120 g iaurt, 1 ceapă roşie, 1 lingura ulei de măsline, sare, piper.

Preparare: Se curăţă legumele, se taie cubuleţe şi se pun la fiert cu 600 ml de apă şi un cub de condimente. După ce au fiert se mixează totul, se adaugă uleiul de măsline, sare şi piper după gust şi se amestecă. Se serveşte cu o lingură de iaurt şi cu crutoane de pâine integrală.

Marţi- Supă aromată de castraveţi

Ingrediente: 2 castraveţi, 200 g iaurt (3,5%), 1 lămâie, 2 căţei de usturoi, 3 fire busuioc, 1 lingură ulei de măsline, sare, piper.

Preparare: se curăţă castraveţii, se taie şi se pun într-un blender. Se adaugă iaurtul, usturoiul, uleiul, busuiocul şi se mixează. Se pun sare, piper şi zeamă de lămâie şi se dă supa la rece o oră.

Miercuri- Supă picantă de roşii

Ingrediente: 1 kg roşii, 1 ceapă, 1 ardei iute, 2 căţei de usturoi, 1 lingură ulei de măsline, 120 g iaurt, 3 fire pătrunjel, sare, piper.

Preparare: Se opăresc roşiile, se curăţă de pieliţe şi se taie mărunt. Se curăţă ceapa, se taie peştişor şi se căleşte în uleiul de măsline.

Se adaugă roşiile şi o cană de apă şi se fierb 20 de minute. Se potriveşte de sare şi piper, se adaugă usturoiul, ardeiul iute şi se mixează supa. Se presară pătrunjelul tăiat fin şi se serveşte cu o lingură de iaurt.

Joi- Supă fină cu legume

Ingrediente: 1 kg roşii, 1 castravete, 2 ardei graşi coloraţi, 2 cepe, 1 lămâie, 1 lingură ulei de măsline, 3 fire mărar, sare, piper.

Preparare: Se curăţă legumele, se taie cubuleţe, se pun într-un blender şi se mixează până se obţine o compoziţie omogenă. Se adaugă uleiul de măsline, sare şi piper după gust, zeama de lămâie, mărarul şi se pune supa la rece pentru 2 ore. Se serveşte cu crutoane de pâine integrală.

Vineri- Supă dulce cu praz

Ingrediente: 5 fire de praz, 2 morcovi, 2 cartofi, 2 cepe, 1 lingură ulei, 4 fire leuştean, sare, piper.

Preparare: Se curăţă ceapa, se taie şi se căleşte în ulei. Se adaugă doi litri de apă, celelalte legume tăiate cubuleţe şi se lasă să fiarbă. Se mixează supa şi se presară leuştean tocat, sare şi piper după gust.

Citeşte şi:

Dieta de slăbit cu banane continuă să fie în vogă. Iată reţeta!

Dieta - fulger cu ciuperci

Slăbeşte şi tu: dieta cu tărâţe de grâu te scapă de povara kilogramelor

Loading...
Citeste tot despre: