Sucurile naturale sunt cel mai bun medicament pentru refacerea şi vitaminizarea organismului. Şi cum zilele acestea trebuie să dăm organismului o pauză de la mâncărurile specifice Sărbătorilor, cel mai indicat este să consumăm cât mai multe sucuri din fructe şi legume.


Ce conţin aceste licori?

Sucurile de fructe au virtuţi purificatoare. Dacă puneţi mai mult de 3 feluri şi sunt bine coapte, ele furnizează organismului minerale, vitamine şi toate glucidele de care are nevoie. Cele din legume sunt regeneratoare şi îmbunătăţesc metabolismul. Ele conţin toţi aminoacizii, mineralele, sărurile, enzimele şi vitaminele necesare.

Cele mai folosite sucuri

Cele mai folosite sucuri din legume şi cu efectele cele mai puternice sunt cele de morcovi, de sfeclă roşie, de pătrunjel, de ţelină şi de varză. La fructe, e important să ştim cum să le combinăm: fructele dulci cu cele sub-acide, iar cele acide doar cu cele sub-acide. Fructele dulci sunt prunele, strugurii, bananele, cireşele, perele; fructele sub-acide: merele, caisele, fructele de pădure, mango, nectarinele, papaya, piersicile; fructele acide: merele acre, afinele, grapefruitul, strugurii acri, lămâile, portocalele, ananasul, prunele acre, rodiile, kiwi, căpşunile.

Cum le preparaţi

Specialiştii spun că trebuie să evităm combinarea sucurilor de legume cu cele de fructe. La începutul curei de detoxifiere, vă puteţi aştepta la câteva efecte adverse, precum senzaţia de greaţă, de leşin sau insomnie. Sucurile se pot păstra la rece şi în sticle închise maximum 12 ore.

 
 
Loading...