Jennifer Lopez a revenit în forță la sala de fitness! Diva latino a început anul 2021 trăgând de fiare cu conștiinciozitate. Jennifer Lopez, în vârstă de 51 de ani, spune că se antrenează de 3-4 ori pe săptămână, începând cu ora 7.00 dimineaţa. Din 2017, de când este cuplată cu Alex Rodriguez, fost jucător de baseball, diva care are o avere de 400 de milioane de dolari nu a ratat nici o zi de antrenamente. Cel puțin așa susține ea.


Jennifer Lopez a revenit în forță la sala de fitness! Gata cu petrecerile și mâncarea, J.Lo a revenit la programul obișnuit de la sala de forță! Diva de 51 de ani a postat un video pe contul ei de Instagram în care apare fără machiaj pe față, lucrând la aparate. Jennifer Lopez a recunoscut în repetate rânduri că respectă cu sfințenie programul de antrenamente realizat exclusiv pentru ea de logodnicul Alex Rodriguez.

În ce constă antrenamentul de întreținere fizică al lui J.lo

Iată programul ei de antrenamente: include exerciții de tip pilates pentru tonifierea deltoizilor, tricepșilor, bicepșilor, muşchilor inghinali, mușchilor dorsali, lombari, bicepşilor femurali, gambelor şi intercostalilor. Pentru pătrăţelele de pe abdomen şi muşchii lombari foloseşte mingea Bosu. Pentru fese şi coapse, J.Lo face genuflexiuni cu halterele în spate şi lucrează la aparatele de fitness specifice pentru partea inferioară a corpului. Înainte și după antrenamente ea consumă proteine, aminoacizi, fibre şi bea în medie 3-4 litri de apă Evian pe zi. Un antrenament durează între 90 și 120 de minute.

Citește și:

Jennifer Lopez «dă vina» pe genele bune pentru cum arată. Iat-o la 73 de ani pe mama solistei!

Secretele concertului de 10 milioane de dolari al lui Jennifer Lopez

Jennifer Lopez face exerciții complexe

Jennifer Lopez recunoaște că este dependentă de antrenamente și că sportul îi aduce bucurie în fiecare zi. Pentru tonifierea micromusculaturii articulaţiilor şi a musculaturii spatelui, Jennifer Lopez înoată non-stop 30 de minute în piscină. În zilele fără antrenamente dedicate pe grupe musculare, ea face înviorare de 30 de minute la ora 7.00 cu greutăţi de 3 kg şi urcă scări în trei reprize a câte cinci minute. J.Lo are niciodată nu mai puţin de 12 exerciţii specifice pentru abdomene şi spate, inclusiv stat în coate, genuflexiuni, flotări Spiderman pe care le execută la intensitate maximă. Din ianuarie 2019, Lopez a început HIIT (High-Intensity Interval Training), adică spinning (n.r. exerciţiu pe bicicleta fixă) la intensitate maximă pentru 5-10 minute. La final de săptămână, face jogging pe distanţe de 5-7 km, segmentând antrenamentul în mai multe reprize de câte cinci minute de alergare, urmate de 3 minute de mers sportiv.

 
 
Loading...