Karl Lagerfeld își lansează colecția de lenjerie intimă de dincolo de mormânt. Compania înființară de legendarul designer german a anunțat că îi împlinește acestuia un vis și va lansa la 13 noiembrie o colecție de lenjerie intimă de damă și bărbați. Hainele se vor vinde exclusiv pe site-urile Karl.com și Zalando, a anunțat directorul executiv al brandului Karl Lagerfeld, Pier Paolo Righi. În colecție intră boxeri, chiloți, pijamale, tricouri, cămăși de noapte, halate și colanți.


Opera marilor artiști capătă noi dimensiuni după trecerea în neființă a acestora. Karl Lagerfeld s-a stins din viață la 19 februarie 2019, la Spitalul American din Paris, Franța. Însă creațiile la care a lucrat în ultima parte a vieții urmează să fie lansate pe piață. Compania înființară de legendarul designer german și care îi poartă numele a anunțat că îi împlinește acestuia un vis și va lansa la 13 noiembrie o colecție de lenjerie intimă de damă și bărbați. Lenjeria intimă e concepută din bumbac și din amteriale de lux cum ar fi mătasea. Directorul executiv al brandului Karl Lagerfeld, Pier Paolo Righi, a declarat: ”este de datoria noastră să ducem mai departe nulele lui Lagerfeld și lenjeria intimă creată de acesta înainte de a muri are acea linie estetică unică ce place atât de mult clienților noștri”. În colecție intră boxeri, chiloți, pijamale, tricouri, cămăși de noapte, halate și colanți.

Citește și:

Karl Lagerfeld a murit. Celebrul creator de modă avea 85 de ani

Cine a fost marea iubire din umbră a lui Karl Lagerfeld?

Karl Legerfeld înlocuit în cadrul brandului Fendi

În luna septembrie brandul Fendi anunța că l-a înlocuit pe celebrul designer german cu Kim Jones, de 47 de ani. Acesta va fi responsabil cu segmentul de ”haute couture”, haine de blană pentru femei și articole vestimentare office. Directorul artistic de la compania ”Karl Lagerfeld” Hun Kim a ținut să sublinieze că această colecție este 100% creația designerului german. Kim Jones își va păstra poziția pe care o avea în cadrul Dior Men din iunie 2018.

 
 
Loading...