Andreea Dos Santos Monteiro (35 de ani) ne-a încântat cu prezența exotică anul trecut, la Masterchef (PRO TV), uimind juriul și cu preparatele, dar și cu fizicul ei de instructor de fitness. Andreea ne oferă trei rețete care ne ajută să dăm jos kilograme nedorite.


Andreea Dos Santos Monteiro (35 de ani), pe care o știți din sezonul trecut de la "MasterChef", de la PRO TV, e instructor de fitness și de aerobic, în Cluj-Napoca. Numele de familie, Dos Santos Monteiro, vine de la soțul ei, care e belgian, în timp ce socrul e portughez. Face sport de 20 de ani și se poate lăuda cu o participare la un concurs de bikini fitness, dar și cu o prezență în competiția "Cea mai sexy mămică", de la "Neatza cu Răzvan și Dani", de la Antena 1.

andreea-monteiro-click-romania.jpg

Andreea este instructor de fitness, în Cluj

Andreea are o fetiță de aproape trei ani. Atât de mult iubește sportul, încât a ținut clasele la sală până în luna a șaptea de sarcină. Ea militează pe rețelele sociale pentru o viață sănătoasă, reușind să adune câteva mii de urmăritori în jurul acestei idei. Acum are și un program online de slăbit și de nutriție, exclusiv pentru femei. Cu sport și cu dietă, Andreea și-a ajutat participantele la programul Shapes să slăbească până la 20 de kilograme. Cele mai bune rezultate: până la 12 kg în 15 zile. În total, participantele de până acum au slăbit peste 150 de kilograme (cumulate).

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ANDREEA MONTEIRO (@andreeadsmonteiro) on

3 rețete care te ajută să slăbești!

Mic dejun: Clătita proteică

Ingrediente: 1 ou, 1 lg făină de ovăz, 1 lg brânză de vaci slabă, un praf de scorțișoară, 30 ml lapte, un praf de bicarbonat de sodiu. Clătita proteică este o sursă calitativă de energie, furnizată în primul rând de ovăz, ovăzul fiind o sursă de energie, respectiv un carbohidrat care scade nivelul zahărului din sânge și care ajută la pierderea în greutate, furnizând energie pe toată durata dimineții.

clatite-proteice.jpg

Clătita proteică

Celelalte ingrediente, respectiv brânză de vaci și oul, reprezintă două dintre mai calitative surse de proteină. Scorțișoara arde grăsimea viscerală, ceea ce ne ajută să eliminăm grăsimea de pe abdomen, așa că această combinație consumată moderat poate fi un real aliat în lupta cu kilogramele.

Gustare: Matcha balls, biluțe cu macha

Ingrediente: 1 cană fulgi de cocos, 4 lg făină de migdale, 4 lg sirop de agave sau arțar, 2 lg ulei de cocos topit, 1 lg pudră ceai verde matcha. Se combină toate ingredientele, se formează biluțele și se lasă la odihnit în frigider pentru 30 de minute minimum. Această minunată gustare ne furnizează energie bazată pe grăsime, menită să ne ajute să eliminăm și mai repede grăsimea din corpul nostru.

matcha-balls.jpg

Biluțe cu macha

Ceaiul verde Matcha este o sursă foarte cunoscută de antioxidanți puternici, menit să ne energizeze și să ne detoxifieze, ceaiul permite o absorbție superioară a nutrienților. Matcha are o concentrație de antioxidanți de 137 de ori mai mare decât ceaiul verde obișnuit.

Prânz: salată cu cartof dulce și feta

Ingrediente: 1 cartof dulce, fiert în coajă sau copt, 30 gr brânză feta, 1 fir de ceapă verde, 1 linguriță capere, 1 linguriță rasă semințe de dovleac, sare, piper și 1 lg ulei de măsline.

salata-cartof-dulce-feta.jpg

Salata de cartof dulce cu feta

Salata cu cartof dulce este o combinație foarte gustoasă și totodată o sursă de energie foarte calitativă. Combinația de carbohidrați cu proteină este una acceptată, deoarece cartoful dulce nu conține amidon, așadar consumată în cantități moderate ne poate ajută să slăbim.

Citește și:

INTERVIU Alina Gologan, câștigătoarea MasterChef, dezvăluie: "Rețetele cu adevărat bune se simt și se fură"

Cei mai buni bucătari sunt slabi. Cum reuşesc să-și mențină silueta?

 

 

 

 

 

 
 
Loading...