Adina Halas: ”Cipru de Nord este cea mai frumoasă descoperire din acest an”

Adina Halas în vacanţă

A văzut locuri superbe, însă despre acesta cu care a deschis seria vacanțelor în sezonul estival, Adina Halas spune că este cea mai frumoasă descoperire. Vedeta tv a petrecut o săptămână de vis în Cipru de Nord.

De curând, Adina Halas a luat o pauză de la pupitrul Smart FM, unde prezintă alături de colega ei, “Halas și Pârlea, ielele de dimineață”, de luni până vineri de la ora 7.30 la 10.  A preferat o escapadă într-un loc despre care nu știa mare lucru, însă de care s-a îndrăgostit iremediabil. Este vorba despre Cipru de Nord unde a petrecut o săptămână și l-a explorat alături de un ghid și o gașcă de prieteni.

S-a răsfăţat în piscine superbe

”Cipru de Nord a fost o surpriză frumoasă pentru mine. Până anul acesta nu ajunsesem în Cipru și cu o săptămână înainte să vin în Cipru de Nord, în partea turcească, am fost în partea grecească a insulei. Mi se pare fascinant cum se îmbină cele două culturi în toate aspectele vieții cipriote, de la mâncare la arhitectură. Am avut activități variate: am făcut jeep safari, am învățat să fac pâine tradițională, am văzut cum se face halloumi, am explorat regiunile Akdeniz și Lefke, am ajuns la Green Sea Turtles, locul unde țestoasele își depun ouăle și am cules cele mai dulci căpșune din Univers, în Yeșilirmak. Am făcut multe poze frumoase și am admirat portul și castelul Kyrenia, superba biserică Bellapais unde am și luat prânzul într-o atmosferă de basm și o panorama care mi-a tăiat răsuflarea”, a declarat Adina Halas, pentru Click!

La Yeșilirmak a cules cele mai dulci căpşuni

A explorat orașe noi, iar capitala a fascinat-o. ”Nicosia are un aer aparte, fiind singura capitală din lume divizată și am avut senzația în timp ce îmi savuram limonadă pe o străduță plină cu terase autentice, că sunt în Cuba, apoi aveam să aflu că această insulă minunată mai este denumită și "Cuba mediteranei". Am fost si in Famagusta si am aflat despre orasul-fantoma Varosha si m-a impresionat faptul ca acesta nu poate fi filmat sau fotografiat”, ne-a mai povestit Adina.

Adina Halas

Baclavale servite cu înghețată, prăjitura cu brânză, melomakarona cu miere, loukoumades (gogoși mici cu miere) i-au făcut cu ochiul Adinei și iată că nu s-a putut abține. ”Am mâncat senzațional peste tot, m-am abținut cu greu de la dulciuri, dar am mâncat totuși câte un desert pe zi în 3 din cele 6 zile de vis petrecute în Cipru de Nord. Am mâncat foarte mult pește, faimoasele meze, am băut cu poftă cafeaua lor aromată și gustoasă. Chiar pot să spun că Cipru de Nord este o destinație ideală pentru mine pentru că se află la nici două ore de mers cu avionul și are multe de oferit tuturor, inclusiv copiilor. Hotelurile de aici sunt foarte frumoase, plajele superbe și oamenii foarte primitori”, a conchis Adina Halas.

cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
1 liviu varciu si carmina 5 jpg jpeg
toma caragiu jpg
tamara buciuceanu jpg
elena carstea jpeg
salma hayek rochie albastra profimedia jpg
seraphina rose ben affleck fin profimedia colaj png
Pentru cei care nu își mai amintesc, trupa Holograf a fost înființată în anul 1977 de către Mihai Pocorschi