Andreea Bălan a ajuns cu fetițele la spital, în vacanța din Mauritius: „I-au pus perfuzia în tâmplă!”

Andreea Bălan și George Burcea și-au dus fetițele la spital, în vacanța din MauritiusFoto Instagram

Andreea Bălan și soțul ei se confruntă cu probleme foarte mari deoarece fetițelele lor s-au îmbolnăvit și au fost nevoiți să-și petreacă noaptea la spital. După ce au petrecut ore întregi în avion, cei patru au petrecut noaptea în spital, în Mauritius, acolo unde și-au programat vacanța.

Andreea Bălan și-a pus fanii la curent cu starea de sănătate a fetițelor sale, însă situația nu stă foarte bine deoarece cele două fetițe s-au îmbolnăvit și au intrat pe antibiotice și pe regim alimentar.

Artista a vorbit pe rețelele de socializare despre ce se întâmplă cu fetițele lor, explicând cât de frică i-a fost pentru sănătatea fiicei mici, Clara.

"Vacanţa noastră în Mauritius a luat o întorsătură neaşteptată şi neplăcută. Ieri, i s-a făcut rău Clăriţei, a vomitat, am ajuns la spital. A stat toată noaptea la spital, a făcut o enterocolită. A vomitat şi Ella, credem că are şi ea aceelaşi lucru. De aseară suntem pe antibiotic pe cale orală, o ţinem sub supraveghere, să îi scadă febra. (...) Ne-am luat copii şi am revenit la hotel. Continuăm tratamentul pe cale orală. Trebuie hidratare maximă. Am stat o noapte în spital aici şi nu ne-a plăcut, greu că nu suntem acasă, greu cu alţi doctori cu care nu te înţelegi. Nu mi-a plăcut deloc la spital aici, au înţepat-o de două ori, au anesteziat-o cu gaz, i-au pus perfuzia în tâmplă...din greşeală i-au scos şi perfuzia. M-am enervat teribil, m-am supărat.", a spus Andreea Bălan pe Instagram.

Cum a decurs zborul până în Mauritius

Ion Tiriac (Sportpictures) jpg
lavinia si banica jpg
Artista s-a aflat în pragul anorexiei
vedete la un pas de moarte jpg
monica tatoiu
Alexandru Ciucu jpg
tania popa colaj facebook jpg
„Singurul om cu care probabil voi ține legătura este Zmărăndescu",  a spus Ana Maria Pal