Andreea Esca este una dintre vedetele tv cel mai bine plătite de la noi, dar ştirista nu a pus banii la saltea, ci i-a investit cu cap. Prezentoarea tv şi soţul ei francez, Alexandre Eram, derulează mai multe afaceri împreună, care le asigură un trai fără griji. Pe lângă investiţiile imobiliare şi în turism, cei doi soţi se laudă şi cu o firmă de produse cosmetice.


Nu mai este un secret că Andreea Esca şi soţul ei, Alexandre Eram, fac afaceri împreună şi nu le merge rău deloc. Cei doi au investit masiv pe piaţa imobiliară în ultimii 15 ani. Prezentatoarea Pro TV a început cu achiziţia, în 2004, a unei vile din Bucureşti, estimată la aproximativ 350.000 de euro.

Ulterior, la capitolul bunuri imobiliare, familia Andreei Esca a mai bifat o casă aflată în zona Armenească din Capitală. Este vorba despre o clădire istorică, a cărei valoare este de aproximativ 500.000 de euro. Imobilul este închiriat unei agenţii de publicitate. 

În 2006, Andreea Esca şi Alexandre Eram şi-au cumpărat o vilă pe malul lacului Snagov, prima lor casă de vacanţă. O altă locuinţă pentru relaxare a fost achiziţionată de vedeta tv la poalele Munţilor Făgăraş, în Porumbacu de Sus, satul bunicilor săi, în care ştirista a copilărit. Ea a trecut pe casă iniţialele „A.E”, care vin atât de la Andreea Esca, cât şi de la Alexandre Eram.

O altă investiţie imobiliară de anvergură a familiei este un hotel din Cluj-Napoca, aflat lângă catedrala catolică. Andreea Esca şi Alexandre Eram au cumpărat un teren de 439 de metri pătraţi din centrul Clujului, pe care se află o clădire istorică. Cum nu au avut voie să o dărâme, ei au făcut, împreună cu o echipă de arhitecți, un plan de restaurare a imobilului şi de transformare a acestuia într-un hotel cu apartamente de lux. Familia Esca-Eram s-a angajat să finalizeze proiectul în doi ani.

În 2017, ştirista s-a extins pe zona de turism. După multe negocieri cu localnicii din Mărginimea Sibiului, Andreea a reuşit să cumpere mai multe case în Porumbacu de Sus, pe care le-a transformat într-un lanţ de pensiuni după ce le-a restaurat de la zero. La Oberwood, Andreea Esca a dat recent drumul la rezervări, cele cinci case putând fi închiriate pe site-urile de turism.

Andreea Esca, afaceri cu produse cosmetice    

Ştirista deţine firma Andreea Esca SRL, specializată în activităţi de producţie cinematografică, video şi de programe de televiziune, prin care îşi derulează afacerile din domeniu. Firma a fost înfiinţată în 1998, dar ultimii ani au fost cei mai prolifici, înregistrându-se câştiguri consistente. De asemenea, este publisher al revistei online AList Magazine, care apare şi în varianta tipărută, publicaţie la care este angajată şi fiica ei, Alexia Eram

Trecând de la partea de media la cosmetică, Andreea Esca este imaginea brandului de cosmetice deținut de soțul ei, Alexandre Eram. Melkior a fost creat în urmă cu 15 ani de Alexandre Eram în asociere cu Eric, un prieten economist francez. Cei doi au deschis magazine Melkior în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Ploieşti. Sub brandul Melkior sunt comercializate produse cosmetice profesionale, precum farduri, rujuri, fonduri de ten, rimeluri, ojă sau vopsea de păr. Sub acelaşi brand, funcţionează o şcoală de machiaj şi una de manichiură.

Pe site-ul brandului, Alexandre Eram se laudă că ”Melkior colaborează direct cu profesioniștii din domeniul frumuseții, importanți stiliști de unghii și make-up artiști. Candia Trugly, make-up artist din Noua Zeelandă, spune despre creionul de ochi Melkior că este cel mai bun din lume. Dorina Codres, nails stylist internațional afirmă despre oja Melkior că este greu de egalat”.

Fiica Andreei, Alexia, deja un nume cunoscut în mediul online, este implicată și ea în afacerea cu cosmetice a familiei. Ea a lansat în această primăvară primul său ruj. Este vorba despre un produs lichid mat, care costă 49,9 lei şi îi poartă numele.  

”Alexia a ales textura, culoarea, parfumul, modelul, ambalajul, designul, totul… Așa a apărut Matte Liquid Lipstick Alexia – un ruj lichid mat foarte rezistent, care nu migrează, care nu usucă buzele, care are o formulă excelentă”, spuneau reprezentanţii companiei de cosmetice la momentul lansării. 

 

Andreea Esca a închis 7 magazine de haine

Atunci când faci afaceri, există însă şi riscuri. Anul trecut, în primăvară, ştirista a fost nevoită să renunţe la afacerea cu haine pentru copii. Andreea lansase, în 2004, o linie de body-uri pentru nou-născuţi, „by Andreea Esca”, care a avut un succes teribil. În anul 2009, afacerea era chiar la apogeu. Pe hăinuţe erau imprimate mesaje ca „50% dorm 50% mănânc”, „Sunt prinţesă”, „Eu sunt şeful”, „Vreau decapotabilă” sau „Eu şi mami îl iubim pe tata”.

Vedeta vindea anual 200.000 de body-uri semnate de ea. Până în 2018, când totul a luat-o pe o pantă descendentă. „Reţeaua de magazine Z, care vinde haine pentru copii cu semnătura «by Andreea Esca», îşi restrânge drastic activitatea”, dezvăluia profit.ro la vremea respectivă. Magazinele Z erau deschise în 8 zone din Bucureşti, dar şi în Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi şi Timişoara.

Citește și:

Răspunsul genial al Andreei Esca atunci când a fost întrebată de salariu

Adevărul despre povestea de dragoste dintre Andreea Esca și soțul ei

Loading...