Dana Săvuică, zi de naştere la 5 stele

Dimineaţa, la restaurant, personalul hotelului a surprins-o cu tort

23 ianuarie 2019 a fost una dintre cele mai frumoase aniversări pe care le-a avut Dana Săvuică. Şi-a petrecut ziua cu prietenele de suflet în Dubai, cu shopping, safari şi cină în deşert, cazare la hotel de cinci stele şi servicii de lux. Răsfăţ în toată regula pentru care nu a scos nici un ban din buzunar.

Pasionată de călătorii, Dana Săvuică a participat anul trecut la un concurs internaţional, alături de mai mulţi influenceri, prin care să demonstreze că Dubaiul e o destinaţie accesibilă.

Organizatorii le-au dat un buget de 900 de dolari, care să acopere biletul de avion, cazarea la hotel, transportul local, mâncarea, vizita la trei obiective turistice, chiar şi cumpărăturile de suveniruri. Dana şi-a administrat cel mai bine bugetul şi a câştigat competiţia. Premiul a constat într-o excursie de lux în Dubai, alături de doi prieteni.

Zis şi făcut - şi-a ales perioada, astfel încât să coincidă cu ziua ei de naştere de pe 23 ianuarie, le-a luat pe sora şi pe prietena ei cea mai bună, s-au urcat în avion la business class şi... la drum!

„Perioada a fost perfectă pentru că a coincis cu Dubai Shopping Festival, perioada în care magazinele au reduceri substanţiale. Era o forfotă incredibilă în Dubai Mall, cel mai mare mall din lume. Sora şi prietena mea nu mai fuseseră niciodată aici, au fost impresionate. Am stat la un hotel de cinci stele, all inclusive, unde camera costă 300-400 € pe noapte. Noi am avut toate costurile acoperite de Biroul de Turism Dubai”, povesteşte fostul model de succes.

Au profitat la maximum de cele 4 zile. Dimineaţa stăteau două ore la soare lângă piscina de pe acoperişul hotelului, apoi plecau la plimbare. În prima zi au vizitat centrul oraşului şi celebrul zgârie-nori Burj Khalifa, apoi cumpărături, a doua zi au ajuns pe vasul de croazieră Queen Elizabeth 2, lansat la apă în 1967, seara au fost la un spectacol, iar a treia zi, cea din 23 ianuarie, au început-o cu tort şi suflat în lumânări.

„Sora şi prietena mea au complotat cu personalul hotelului şi mi-au făcut tort, mi-au cântat «la mulţi ani», a fost o surpriză. Iar buna dispoziţie au continuat. Ne-am dus prin bazar la cumpărături, unde m-a distrat să negociez preţul şi să obţin adevărate chilipiruri după ce le spuneam vânzătorilor că e ziua mea. După-amiaza, am fost luate de o agenţie de turism într-o excursie în deşert, cu jeep-urile şi cămilele, iar seara am petrecut-o printre dunele de nisip, la o cină pe covoraşe, cu preparate tradiţionale”, povesteşte Dana.

S-a întors în ţară joi seara, obosită, foarte puţin bronzată, dar fericită. A avut una dintre cele mai frumoase zile de naştere şi cea mai reuşită vacanţă.

Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță