Dacă nu i-ai vedea burtica din profil, nici n-ai zice că e însărcinată. Prezentatoarea Prima TV este neschimbată, a luat doar 3 kg în greutate, până acum, şi se simte excelent. A reuşit acest lucru printr-o alimentaţie sănătoasă, fără diete şi restricţii.


Prima lună de sarcină a fost mai grea pentru Diana Bart. Nu putea să mănânce decât fructe, legume şi iaurt. După două luni, greţurile s-au oprit brusc, iar frumoasa brunetă a revenit la stilul de viaţă obişnuit. Sănătos mânca şi înainte, iar pofte deosebite nu au apărut. Cel puţin nu neapărat mai multe decât înainte. „Dintotdeauna am avut pofte, aşa că nu le pun acum pe seama sarcinii. Am acelaşi stil alimentar sănătos, totul gătit de mine, acasă. Singurele schimbări sunt că am exclus zahărul, pâinea albă şi tot ce are gluten, că folosesc mai multe produse bio şi că am mai multă grijă la igienă. Spre exemplu, spăl toate fructele şi legume cu apă caldă şi săpun. În rest, totul e la fel, nu mă abţin de la nimic, dacă îmi e foame, mănânc. Echilibrat şi sănătos. Acesta este motivul pentru care nu m-am îngrăşat. Urăsc dietele, mi se pare că îţi agresează foarte mult organismul”, explică Diana.

11-bucatarie-2dfgsdfg.jpg

Însărcinată în luna a şasea, Diana Bart mănâncă sănătos, totul gătit de ea

Mănâncă totuşi puţin mai mult. Dacă înainte consuma 1.800-1.900 de calorii pe zi, acum ajunge la 2.300, repartizate în 3 mese principale şi două gustări. Astfel, dimineaţa, pe stomacul gol, ia o linguriţă de miere cu propolis şi ghimbir ras, pentru imunitate, apoi mănâncă mămăligă cu lapte sau ouă, brânză, legume. La prânz îşi pregăteşte tot felul de supe-creme şi borşuri cu legume, iar seara salate sau peşte la cuptor cu legume. Gustările sunt pe bază de fructe, iaurturi şi oleaginoase.

11-bucatarie-3dfgsdfg.jpg

Supele sunt nelipsite de la masa de prânz
Foto: Sever Gheorghe

„Mănânc mult avocado, salate cu fasole boabe, pâine doar de secară. Beau zilnic doi litri de apă, iar sucurile sunt doar fresh-uri făcute în casă. Niciodată nu sar peste mese, niciodată nu plec de acasă fără să mănânc micul dejun”, mai spune prezentatoarea emisiunii „Focus Magazin” de la Prima TV.

11-bucatarie-4dfgsdfg.jpg

Pregăteşte un desert raw vegan pe bază de avocado şi banană
Foto: Sever Gheorghe

Au mai rămas doar trei luni până când îşi va ţine în braţe fetiţa. O va numi Maira şi o va naşte pe cale naturală. Şi-a propus să meargă la serviciu până în ultima zi, dacă se poate, şi va reveni  pe sticlă foarte rapid.

Are acasă zeci de cărţi de bucate

11-bucatarie-5sdfgsdfg.jpg

Foto: Sever Gheorghe

Nu degeaba a prezentat emisiunea „Click! Poftă bună” la Prima TV. Diana Bart e pasionată de gătit şi chiar se pricepe. Are acasă zeci de cărţi de bucate, se uită la emisiuni culinare, se inspiră de pe Internet. Totuşi, nu respectă întocmai reţeta. De fiecare dată schimbă ceva, improvizează, dă preparatelor o notă proprie. Gătitul e un ritual în sine, o plăcere maximă, care începe din momentul în care îşi pregăteşte ingredientele, până la decorarea farfuriilor şi savuratul bunătăţilor în sine.

Ne propune două reţete sănătoase şi gustoase

Supă cremă de broccoli. Supele-creme sunt preferatele ei. Se fac extrem de rapid, sunt sănătoase şi săţioase. Când am vizitat-o noi, Diana ne-a pregătit o supă-cremă de broccoli. A avut nevoie de o ţelină, 1 kg broccoli, un cartof, o cană de lapte, puţină apă şi 50 g smântână. A pus la fiert ţelina cu puţină apă, sare şi ulei, după câteva minute a adăugat broccoli, iar când s-au înmuiat, a mixat totul în blender, cu smântâna şi laptele. La sfârşit, a adăugat sare, piper, usturoi proaspăt şi pătrunjel verde. 

Desert raw vegan cu avocado. Ingredientele necesare sunt: o banană, două bucăţi avocado (bine copt), doi pumni de nucă hidratată în prealabil câteva ore, două linguri de miere, două de cacao şi un pahar mic de lapte (100 ml). Toate ingredientele se pun în blender, se mixează şi rezultă o budincă delicioasă. 

 
 
Loading...