S-a lansat de mică în industria muzicală, dar iată că acum a schimbat foaia şi face bani frumoşi din parfumuri. Denisa Tănase (33 ani), cunoscută ca membră a trupei Bambi, în care activează de la vârsta de 12 ani împreună cu sora ei, Raluca Tănase, şi-a ales o altă traiectorie profesională şi pare că a fost inspirată!


Pasionată de industria parfumeriei, Denisa Tănase s-a pus pe treabă. Întâi a făcut un curs de lux de acest gen, Summer School la ISIPCA – Paris, una dintre cele mai renumite şcoli de parfumerie din lume, înfiinţată de Guerlain. 
A avut şi un ajutor şi susţinător de nădejde, în prezenţa iubitului său, omul de afaceri Mircea Brânzei. Fire ambiţioasă şi muncitoare, Denisa a reuşit acum ceva care a luat-o şi pe ea prin surprindere. 

2-2col_copy.jpg

Până la sfârşitul anului, Denisa şi iubitul ei Mircea Brânzei vor deschide peste 25 de magazine

Are propriul brand de parfumuri şi produse cosmetice, My Geisha, pe care îl îmbunătăţeşte pe zi ce trece şi deschide magazine pe bandă rulantă. 

25 de magazine într-un an

În decursul unui singur an, artista a inaugurat aproape 25 de magazine în toată ţara, urmând ca în luna decembrie să deschidă un altul în Viena, dar şi un magazin în regim de franciză la Bruxelles. 

«Bambina» Denisa e as în afaceri: «În doi ani am vândut 50.000 de sticluţe cu parfum»

6-7-vedete-11.jpg


Denisa Tănase este vedeta cu cele mai mari vânzări în domeniul parfumeriei

Solista trupei Bambi a dat din coate, s-a documentat, a investit mii de euro în cursuri de parfumerie, la laboratoarele din Franţa şi, încet-încet, a pus pe picioare o adevărată afacere, cu parfumul ei, ”My Geisha”: ”Numele îl aveam în minte de mulţi ani. Pentru mine geishele reprezintă simbolul senzualităţii  şi ridică flirtul la nivel de artă. Asta mi-am dorit să transmită şi aromele mele: o atingere de dragoste, să atragă, să stârnească, să cucerească”, ne-a spus ea.

Vedeta ne-a mai povestit despre începuturile acestei afaceri care îi asigură un trai îmbelşugat: ”Nu am început cu bani mulţi, însă investiţia mea cred că trebuie calculată încă de acum 20 de ani. Faptul că sunt o persoană cunoscută m-a ajutat să dezvolt şi să construiesc un brand. Apoi sigur că au fost şi câteva idei isteţe, inspirate, produse bune care au făcut ca oamenii să şi le dorească din ce în ce mai mult şi să revină, multă muncă, puţine ore de somn şi suport din partea furnizorilor şi producătorilor. Am vândut peste 50.000 de sticluţe de parfum, care mi se aduc din Dubai. Am 43 de angajaţi în Bucureşti, în ţară am franciză, dar şi ei sunt angajaţii noştri”.

Parfumurile Denisei vin din Dubai

Denisa ne-a dezvăluit cum procedează în alegerea esenţelor: ”În prezent avem 16 arome. Sincer, le-am ales subiectiv, un lucru total nerecomandat în afaceri. Toate sunt arome puternice. Pentru mine, în parfumerie, nu există prea puternic sau prea persistent. Îmi plac aromele care «strigă» de pe tine, care rămân în urma ta  şi îi fac pe ceilalţi să te întrebe ce porţi. De altfel, când eram în Dubai şi testam concentraţia pentru apele de parfum, toate au trecut “proba liftului”. Le pulverizam în liftul de la hotel şi dacă peste câteva ore când mă întorceam nu se mai simţeau, creşteam concentraţia”.

Cântăreaţa a ales arome diferite: ”Am încercat să acopăr toate gusturile: avem şi arome florale şi fresh, gurmande, lemnoase sau orientale. Însă  toate mi-au pus zâmbet pe faţă atunci când le-am testat sau când se lucra la ele. Am observat asta şi la clienţii noştri. E foarte simplu să vezi ce aromă li se potriveşte: când miros ceva care nu e pe gustul lor se încruntă, pe cealaltă parte când aromă este cea potrivită pentru ei, se luminează la faţă şi zâmbesc brusc”.

Săptămâna trecută, la deschiderea magazinului din Braşov, ea a izbucnit în plâns, de bucurie: ”Sincer am fost şi eu şocată atunci când o colegă mi-a arătat o poză cu oamenii care aşteptau la coadă, în ploaie, în afara magazinului. Am început să plâng. Muncesc foarte mult, sunt extrem de prinsă în acţiune. Închidem anul cu 11 locaţii, în Constanţa, Oradea, Iaşi, Sibiu, Vâlcea, Bucureşti, Braşov, Timişoara, Craiova, Cluj şi în  Galaţi”.

Denisa nu renunţă însă la marea ei dragoste, muzica: ”De Revelion cântăm pe Valea Prahovei şi în Braşov. Merg şi la concerte în continuare, îmi fac timp pentru toate. Cu greu, recunosc. Dar mi-am propus ca, de la începutul anului nou, să recuperez orele de studio şi de lucru pentru proiectul nostru muzical”. Preţul parfumului: peste 340 lei, în funcţie de cantitate.

Oana Zăvoranu a investit 400.000 de euro în esenţe

6-7-vedete-15.jpg


Oana Zăvoranu a vândut peste 10.000 de parfumuri

Oana Zăvoranu (46 ani) şi-a lansat în iunie 2018 parfumul ”June 16 by Oana Zavoranu”, conceput de un parfumier de renume, Luca Maftei, ingredientele fiind alese însă de Oana, sau mai exact de motanul ei, Muffin, care, spune diva, ”Dădea cu lăbuţa la alegerea aromelor”.  Pisoiul a fost adus de Oana şi la lansarea parfumului ei, fiind mascota evenimentului. Zăvo a investit 400.000 de euro în business-ul cu parfumuri şi a vândut peste 10.000 de sticle, în numai jumătate de an. Parfumul a fost scos la vânzare cu 479 de lei, dar mai târziu ea l-a vândut pe Internet cu 317 lei.

6-7-vedete-17.jpg


Adina Buzatu a avut o reclamă curajoasă

În 2010, şi stilistul Adina Buzatu (42 ani) a lansat ”Trends By Adina Buzatu”, primul parfum din România destinat bărbaţilor. Putere, seducţie, mister, trei cuvinte care descriu parfumul. Trends conţine un mix de arome de mandarină, piper roz, grapefruit, frunze de cedru, anason stelat, geranoi, dar şi note joase de patchuli, heliotrop şi mosc. Varianta feminină se numeşte “B Fatale” şi a fost la vânzare la un preţ de 90 de lei.

6-7-vedete-16.jpg


Cătălin Botezatu a lansat două parfumuri

În acelaşi an Cătălin Botezatu (53 ani) a venit cu două parfumuri ce-i poartă numele, fiecare la 90 de lei. Mai târziu preţul a urcat la 140 lei, apoi fiind o variantă la vânzare şi cu o pereche de ochelari, cu semnătura lui. 

 

“Avem deschideri de magazine noi, urmând ca în decembrie să ieşim şi în afara ţării. Magazinele erau parte din proiectul nostru şi, în ciuda pandemiei, nu vrem să ne modificăm planurile, vrem să mergem înainte. E un act de curaj din partea noastră, dar vrem să mergem mai departe! Se simte şi la noi pandemia, dar încă mai putem să ne mişcăm. Noi am ales să ignorăm puţin ce se întâmplă şi să riscăm, să avem acţiuni de dezvoltare chiar şi în perioada asta, să fim curajoşi. Nu ştim dacă e o dovadă de nebunie, dar este un act de curaj, cu siguranţă!”, a povestit pentru Click!, Denisa, care s-a transformat într-o adevărată business woman. 

3-2col_copy.jpg

Până la sfârşitul anului, Denisa şi iubitul ei Mircea Brânzei vor deschide peste 25 de magazine

Artista a cooptat-o în afacerea sa şi pe Raluca Tănase, sora ei mai mare

“Pe Ralu încerc să o conving de câţiva ani să vină în acest business, practic de când am început. Ea nu era atrasă de zona asta, i se părea ceva nou, iar teama de noutate o trăgea înapoi, acum însă s-a integrat perfect, îi place foarte mult să lucreze în această industrie, este super implicată şi dedicată şi facem echipă bună împreună, vine cu mine la cursuri”, a mai spus Denisa, care în luna martie a anului viitor împlineşte deja 3 ani de când a intrat în domeniul parfumeriei de lux. 

4-cu_raluca_copy.jpg

A cooptat-o şi pe Raluca în afacere

„Ne dorim să diversificăm şi gama de produse cu o linie de make-up. Avem acum în producţie în Coreea gama de skin, brand propriu. Vom avea şi seruri, creme, produse de make-up. Ne-am deschis o fabrică deja din perioada stării de urgenţă, atunci am produs dezinfectant, dar ne vom dezvolta pe partea de parfumuri şi produse cosmetice. Scopul acestei fabrici este să nu producem doar pentru noi, ci şi pentru alte firme, să dezvoltăm industria parfumeriei în România, pentru că este total inexistentă la noi în ţară”, ne-a mai spus Denisa Tănase. 

5-in_dubai_copy.jpg

Vacanţa ideală e în Dubai, spune Bambi cea blondă

Denisa Tănase de la Bambi adoră Dubaiul şi fuge, de câte ori are timp liber, în Emirate, acolo unde îşi încarcă bateriile, la soare şi plajă. Visul ei era să îşi cumpere o casă în Dubai şi iată că deja s-a îndeplinit. Denisa şi iubitul ei şi-au cumpărat deocamdată două apartamente în Dubai şi au început să investească în industria imobiliară de acolo. 
“În Dubai am dat avans pentru 2 apartamente, plătim rate până în 2024. Sunt apartamente pe plajă, pe care le vom închiria în regim hotelier”, a mai mărturisit Denisa Tănase pentru Click!

Oana Zăvoranu şi Ramona Gabor şi-au lansat şi ele propriul parfum

Oana Zăvoranu şi-a lansat propriul parfum pe 20 iunie 2018, denumit sugestiv ”June 16 by Oana Zăvoranu”. Este conceput de un parfumier de renume, Luca Maftei, dar ingredientele sunt alese de Oana. 


Parfumul costă 479 de lei şi s-a bucurat de mare succes online,  mascota parfumului fiind chiar motanul ei, Muffin, care, susţine Zăvo, ar fi ajutat-o cu lăbuţele să aleagă aromele puse în faţă.
Ramona Gabor, sora mai mică a Monicăi Gabor, şi-a lansat în Dubai un parfum oriental care îi poartă numele. Gabor Prive este un parfum de lux, unisex, cu note de grapefruit, lavandă, artemisa, şi se prezintă într-o sticluţă foarte elegantă. 


Din 11 noiembrie, parfumurile Ramonei sunt disponibile online pe pagina de Instagram@gaborpriveofficial şi pot fi achiziţionate din toată lumea. Preţul unui parfum e de 150 de euro.
 
 
Loading...