Dorian Popa, vacanţă la înălţime în Dubai. Iubita nu a avut curaj să se dea cu tiroliana

S-a dat cu tiroliana la  170 de metri înălţime
S-a dat cu tiroliana la 170 de metri înălţime

Vacanţă de 5 stele pentru Dorian Popa şi iubita lui, Claudia Iosif, la început de an. Şi nu oriunde, ci la căldurică, în Dubai, pentru a scăpa de frigul de acasă. Totul a fost “la înălţime” şi la propriu, şi la figurat, căci Dorian a vrut să vadă Dubaiul de sus prin toate modurile posibile.

entru cei mai mulţi artişti, ianuarie este o lună moartă din punct de vedere al concertelor. De altfel, după ce au tras tare de sărbători, toţi profită de o binemeritată pauză şi se recompensează cu o vacanţă exotică.

S-a urcat pe cele  mai înalte clădiri
S-a urcat pe cele mai înalte clădiri

Este şi cazul lui Dorian Popa (31 de ani) care, după ce a petrecut noaptea dintre ani la munte, câteva zile mai târziu a schimbat decorul. A dat geaca groasă şi bocancii pe şlapi şi pantaloni scurţi, zăpada pe nisipul fin, munţii pe deşert, vântul din ţară pe soarele arzător din Dubai.

Vacanţa aceasta de şase zile a fost un cadou pentru iubita lui, Claudia Iosif, care pe 8 ianuarie şi-a aniversat ziua de naştere. Au plecat încă din 6 ianuarie. “Ne-am cazat la un resort de cinci stele plus, unde am aflat că lucrează şi câţiva români. Pe 7 ianuarie, după micul dejun, ne-am bălăcit puţin la piscină, apoi am plecat la mall, pentru cumpărături. Spre seară, am vizitat celebrul Burj Kalifa, unde am urcat la etajul 148 şi am avut parte de o privelişte superbă. De la acel etaj, oraşul luminat părea ceva extraordinar. Nu vezi des aşa ceva în viaţa asta. Apoi am coborât şi am vizitat fântânile cântătoare, iar ziua noastră s-a terminat în superba cameră de hotel”, ne-a povestit solistul şi actorul Dorian Popa.

Dorian a sărbătorit-o pe iubita lui

Claudia Iosif, iubita  lui Dorian, nu a  ratat sesiunea de  shopping din mall
Claudia Iosif, iubita lui Dorian, nu a ratat sesiunea de shopping din mall

Cum a doua zi era aniversarea iubitei, s-au gândit să facă ceva ieşit din comun. Zis şi făcut - au mers împreună la Dubai Marina să se dea cu tiroliana de la o înălţime înspăimântătoare pentru mulţi dintre noi – 170 de metri. Iubita a dat bir cu fugiţii şi a renunţat la această mică nebunie, însă sexosul actor a demonstrat că are curaj, că pericolul e parte din viaţa lui. “Am alunecat cu 80 km pe oră, iar senzaţia a fost incredibilă. Din păcate, Babs nu a vrut să facă aşa ceva, însă eu m-am dat pentru că era un vis mai vechi. Văzusem la colegul şi prietenul meu Liviu Teodorescu în urmă cu ceva timp, când a fost şi el aici”, a povestit Dorian. Tot de ziua iubitei lui, cei doi au mers la Dubai Camel Race Club unde au participat la curse de cămile, chiar au făcut poze cu câteva dintre animalele de acolo. Seara şi-a dus iubita la restaurantul unui chef celebru şi au mâncat tot felul de delicatese. În altă zi au făcut safari în deşert şi au şi înoptat la un hotel superb de acolo. “Ne-am bucurat de această excursie şi sperăm să ne mai întoarcem pentru că sunt multe puncte de atracţie pe care trebuie să le vedem. Din păcate, timpul a fost prea scurt, doar şase zile de vacanţă”, a spus Dorian.

carmen bruma fb jpg
sean diddy profimedia jpg
banner dan negru 2 png
Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță