Florentina Opriş, 7 zile la detoxifiere Iată în ce a constat meniul!

Florentina Opris

În timp ce, pentru majoritatea, vacanţele de vară la all inclusive sunt drum sigur spre îngrăşare, alţii merg în concediu ca să slăbească. Moda curelor de detoxifiere peste hotare a luat avânt printre vedetele autohtone. După Andreea Marin, Vica sau Oana Roman, luna trecută a fost rândul Florentinei Opriş să meargă la Bodrum pentru şapte zile de „detox”.

Deşi este zilnic atentă la alimentaţie şi este expertă în tot ce înseamnă stil de viaţă sănătos, Florentina Opriş a simţit nevoia de mai mult. Luna trecută, a hotărât să meargă în Turcia pentru a face o cură de detox.

Deşi nu a plecat cu gândul  să slăbească, prezentatoarea tv  s-a întors cu 2 kg mai puţin
Deşi nu a plecat cu gândul să slăbească, prezentatoarea tv s-a întors cu 2 kg mai puţin

S-a cazat la un hotel de lux din Bodrum unde, timp de 7 zile, a avut un program strict. „De cum am ajuns acolo, am avut o şedinţă de evaluare, cu specialiştii centrului, în urma căreia mi s-a întocmit un regim alimentar personalizat. La restaurant nu exista bufet din care să-mi aleg ce şi cât să mănânc. Primeam zilnic trei mese şi două gustări, porţie fixă şi nu prea mare. Adică mă ridicam de la masă cu senzaţia că aş mai fi putut mânca, dar suficient de sătulă şi mulţumită. Nu am avut nicio clipă senzaţia de foame”, mărturiseşte prezentatoarea emisiunii „Sport, dietă şi o vedetă” de la Kanal D.

I s-au dat numai alimente alcaline

Concret, îşi începea ziua cu o apă cu un Ph de 9,42, apoi bea un suc verde cu spanac, castravete şi măr verde, după care lua micul dejun, format dintr-un ou fiert cu legume, sau brânză/urdă cu legume şi frunze verzi, plus un ceai. Prânzul consta într-o salată din tot felul de frunze, cu peşte la grătar sau cu dovlecel umplut, sau carne de curcan cu fasole verde. Între prânz şi cină avea fructe, iar seara mânca o supă (de legume sau de linte) şi un fel principal (salată cu peşte). Singurul desert permis consta în fructe uscate sau oleaginoase.

„Întreaga dietă concepută a fost una alcalină, adică ingredientele nu generează aciditate şi de aici toxine, creştere în greutate etc. Eu şi acasă mănânc sănătos, dar nu complet alcalin. În plus, acolo nu am simţit nicio clipă vreo poftă, nu e monotonie în alimentaţie. Consumam doar 800-1.000 de calorii pe zi. Suficient, în condiţiile în care nu am făcut sport intens. Doar am înotat şi am stat la plajă, am citit, m-am relaxat. Au fost şapte zile de răsfăţ. Personalul era atent la toate detaliile, venea să-ţi aducă sucurile, avea grijă de tine... Turcii ştiu să facă turism, iar partea de detox o fac la cel mai înalt nivel”, povesteşte prezentatoarea tv.

A fost singură în această escapadă. Nu e prima dată, s-a obişnuit şi a început să-i placă. A simţit nevoia să se rupă de casă, să-şi pună gândurile în ordine. „Mi-am detoxifiat atât trupul, cât şi mintea. M-am întors cu două kilograme mai slabă (de la 61 kg la 59 kg), fără celulită şi încărcată de energie”, mai spune Florentina.

simeon stalpnicul png

Se sătura dintr-o salată

Chiar dacă ai impresia că nu te poţi sătura dintr-o salată, sau că ea doar îţi astâmpără puţin foamea, Florentina susţine că ea nu mai avea nevoie de nimic altceva. Salata era senzaţională. Conţinea frunze de spanac, de ridichi şi de sfeclă, roşii cherry, tije de ţelină, puţin ulei de măsline, sare şi piper. Porţia era consistentă şi, ronţăind la ea timp de 10-15 minute, creierul avea timp să înregistreze senzaţia de saţietate. Câteodată, alături de salată avea un peşte, făcut foarte simplu, la grătar.

Şi Mădălin Ionescu a fost în Turcia pentru detox

Chiar dacă e bărbat în toată  firea, Mădălin Ionescu s-a  săturat din sucuri şi salate
Chiar dacă e bărbat în toată firea, Mădălin Ionescu s-a săturat din sucuri şi salate

Anul acesta, în primăvară, şi Mădălin Ionescu a fost la Bodrum, într-o vacanţă de detox. O decizie neobişnuită pentru un bărbat, dar previzibilă pentru vedeta Kanal D, interesată în permanenţă de stilul de viaţă sănătos. Nu a fost cu soţia Cristina Şişcanu, ci alături de fratele său, Dragoş.

simeon stalpnicul png

„Dimineaţa aveam un mic dejun foarte mic, dar cu efecte miraculoase asupra organismului: un shot de iarbă de grâu, unul din morcovi, un suc de lămâie, măr verde şi ghimbir, plus două pilule de spirulină. O jumătate de oră mai târziu mâncam o salată de grepfrut pudrată cu scorţişoară, pe la 12.00 beam două sucuri (unul din pătrunjel, varză, spanac, ţelină, castravete, arugula şi măr verde, altul din lămâie, măr verde şi sare de mare) şi două probiotice. Prânzul e delicios: ananas, mai multe feluri de ardei gras, castravete, pătrunjel, mărar, quinoa, rodie etc.). La 15.00 beam un suc de ananas şi lămâie, plus o fiertură de legume sărace în calorii, mai exact o supă chioară. După trei ore beam un alt suc verde, iar cina consta într-o salată cu spanac, roşii, morcovi şi castraveţi”, povesteşte Mădălin Ionescu, citat de okmagazine.ro.  Mesele erau presărate cu sport şi cu proceduri menite să scoată toxinele din organism.

carmen bruma fb jpg
sean diddy profimedia jpg
banner dan negru 2 png
Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță