Livia Graur şi-a început cu nervi vacanţa

Livia, Răzvan şi fiica lor, Renata

Vacanţă cu peripeţii. De asta a avut parte ştirista Prima TV, Livia Graur, în Marmaris, Turcia. Visa la ea de luni de zile, o planificase astfel încât să se suprapună cu aniversarea a 9 ani de căsnicie... Dar iată că începutul nu a fost deloc plăcut. Primele 9 ore le-a petrecut îngheţând în aeroport, în aşteptarea avionului.

„Am zburat cu o companie turcească, iar avionul a avut întârziere mare la decolare. În loc să ajungem la destinaţie luni, am ajuns marţi dimineaţa. Aşa am ratat prima zi de vacanţă”, povesteşte Livia Graur. Şi-a petrecut jumătate din noapte în Aeroportul Otopeni. Ar fi putut măcar să se întoarcă acasă şi să se odihnească acolo câteva ore, însă nu ştia cât are de aşteptat. „Ne amânau de la o oră la alta, nu ne spuneau exact când decolăm, trebuia să stăm acolo. Bagajele mari le lăsasem la check-in, eram îmbrăcaţi subţire şi, la un moment dat, îngheţasem. Când am ajuns în sfârşit în avion, am cerut o pătură, că intrase frigul în noi, dar nu au avut. Am ajuns la hotel dimineaţa, rupţi de oboseală şi ne-am culcat direct. Am ratat prima zi, am ratat startul, dar ne-am impus să nu ne mai gândim la asta şi să ne bucurăm de vacanţă, să profităm la maximum de ce avem. Când ai doar una sau două vacanţe pe an, e păcat să le strici, enervându-te”, mai spune prezentatoarea Focus Prima TV.

Livia a vizitat frumoasa Deltă a râului Dalyan. În zonă a făcut baie cu namol

În câteva seri s-au plimbat ore în şir prin staţiune

Zis şi făcut. De dimineaţa până seara se bălăceau în mare sau în piscină, se plimbau prin staţiunea animată, mergeau în diverse excursii. „Ne trezeam la 8 dimineaţa, mergeam la micul dejun, apoi la plajă, cât era soarele bun, după care masa de prânz şi somn de după-amiază. Apoi iar plajă, bălăceală, plimbări prin staţiune, prin magazine, stat la terase. Marmaris este o staţiune animată, preferată de englezi. Nu am văzut turişti români”, mai spune Livia. A fost cu soţul, cu fiica lor şi cu finii şi băieţelul acestora.  Nu mai fusese niciodată în acel loc, alegând Turcia pentru serviciile bine pune la punct şi pentru facilităţile pe care le oferă familiilor cu copii. „Când mergi cu cel mic, e mai complicat să cauţi taverne, să aştepţi mâncarea... La hotel aveam totul la-ndemână, Renata (aproape 5 ani) era fascinată de toboganele şi locurile de joacă de la hotel, de animatori, de spectacole”.

Vremea a ţinut cu ei. În cele zece zile de vacanţă nu au văzut un nor pe cer. Temperaturile ridicate, de 43-44 grade Celsius, au fost uşor de suportat. Marmaris e un loc absolut superb, cu vegetaţie bogată şi ape liniştite. „În prima seară ne-am plimbat 5 km prin staţiune. Noi suntem plimbăreţi şi dinamici în vacanţe, ne place să explorăm. Şi niciodată nu mergem de două ori în acelaşi loc. Lumea asta e atât de mare, încât trebuie să încercăm să vedem cât mai multe locuri”, spune Livia.

Marţi, 10 iulie, şi-au luat astfel adio de la Marmaris şi s-au îndreptat spre aeroport, cu destinaţia Bucureşti. Aici, alte emoţii. Avionul lor a plecat cu două ore întârziere. „Credeam că se repetă povestea”, râde Livia.

A sărbătorit 9 ani de căsnicie

simeon stalpnicul png

5 iulie, ziua când ea şi Răzvan au împlinit 9 ani de căsnicie, i-a prins în vacanţă. Nu au organizat ceva neapărat „romantic”, doar pentru ei. Au petrecut în trei, într-o croazieră pe „Insula ţestoaselor”. Numai că nu au văzut nicio ţestoasă. „Cred că e doar o poveste, poate erau şi nu mai sunt. Însă insula e superbă, cu apă curată şi plaje cu nisip fin, care coboară lin în mare. Erau, totuşi, marcaje pe nisip care spuneau să nu călcăm acolo că sunt depuse ouă”, povesteşte ea.

Hotel Ambasador Bucuresti FOTO Shutterstock
banner adela popescu png
copii adela popescu radu valcan jpg
cub alex dobrescu png
delia budeanu colaj arhiva jpg