Lora vine, în sfârșit, acasă, după 135 de zile de vacanță forțată în Bali

Lora se consideră norocoasă că și-a petrecut izolarea „în Paradis”

135 de zile blocată în „Paradis”. O experiență incredibilă pe care nu o va uita niciodată. Asta a trăit Lora în Bali, în toată această perioadă de pandemie. Mâine, într-o zi plină de semnificații pentru ea, își va urca în avion cele 90 de kilograme de bagaje și va decola, în sfârșit, spre casă.

Pe 8 martie, Lora și iubitul ei, Ionuț, plecau spre insula indoneziană Bali pentru ceea ce se voia a fi o vacanță normală de două săptămâni. Din cauza pandemiei de coronavirus și a restricțiilor de circulație au rămas blocați acolo. Asta până mâine, când agenția care s-a ocupat de sejurul lor a reușit să le faciliteze zborul de întoarcere. „Răbdarea ne-a fost răsplătită. Ne întoarcem în aceleași condiții de zbor. Încă nu-mi vine să cred că mâine, după 5 luni, zburăm spre casă. Doamne, ce experiență!”, a declarat artista luni dimineața.

Lora: „Deja îmi e dor de acest loc!”

Artista a filmat un videoclip în timpul petrecut pe insula din Indonezia

Într-adevăr, a fost o experiență incredibilă. A cunoscut oameni care i-au devenit mai mult decât prieteni, iar Bali a ajuns să însemne, pentru ea, o a doua casă. „Sunt emoționată, bucuroasă că mă întorc în țară, dar deja îmi e un dor imens de locul acesta. Mi-am luat rămas bun de la toți cei dragi de aici, cu promisiunea că ne vom întoarce. Pentru că e foarte posibil să îmi mut biroul câteva luni pe an în Bali. Am văzut că pot să lucrez de aici, căci aceste luni nu au fost pentru mine doar vacanță. Am muncit, am dezvoltat proiecte, m-am ocupat de afacerea cu produse cosmetice, am filmat videoclip, am făcut ședințe foto”, spune Lora.

21 iulie, ziua plecării, are pentru ea o semnificație aparte. Ar fi fost ziua de naștere a mamei ei, care a trecut în neființă la începutul acestui an. De altfel, însăși această vacanță a fost aleasă în speranța de a o ajuta să treacă mai ușor peste șocul despărțirii. „Faptul că plec de aici chiar de ziua mamei este pentru mine ca un semn divin, ca o confirmare că ea îmi e alături de acolo, de sus”, ne-a mărturisit Lora.

Vine acasă de ziua ei

Ajunge în țară miercuri, 22 iulie, chiar în ajunul propriei zile de naștere. Pe 23 iulie, artista împlinește 38 de ani și are dublu motiv de sărbătoare: aniversarea și revederea cu cei dragi. Abia aștept să-l văd pe fratele meu, pe sora lui Ionuț, pe părinții lui! Nu am niciun plan de ziua mea, dar probabil vom pune ceva la cale atunci, pe loc. Cred că vom merge la o terasă unde să ne simțim în singuranță. Am auzit că sunt multe cazuri în România, dar nu-mi e teamă. Consider că teama e un sentiment pe care trebuie să-l transformăm în precauție”.

Cum a schimbat-o această experiență

Lora și iubitul ei, Ionuț Ghenu

În cele 135 de zile, Lora și Ionuț Ghenu au locuit în trei hoteluri și patru case. Ultimele două închiriate pentru câte o lună de zile, ambele cu piscină, curte, verdeață. S-a simțit în siguranță în acel loc mirific și spune că experiența aceasta a schimbat-o ca om. „La început am trecut printr-un roller coaster emoțional, eram panicată că nu aveam control, nu știam ce se va întâmpla. Acum realizez că mi-a prins foarte bine obligația aceasta pe care mi-a dat-o viața, de a sta izolată aici. Am avut timp să mă ocup de mine, nu mai am starea aceea negativă dată de stres și alergătura continuă. Toți cei cu care vorbesc la telefon îmi spun că acum sunt cea mai bună versiune a mea”, a povestit artista pentru Click!.

Ion Tiriac (Sportpictures) jpg
monica birladeanu instagram jpg
FotoJet (20) jpg
FotoJet (18) jpg
FotoJet (16) jpg
lavinia si banica jpg
Artista s-a aflat în pragul anorexiei
vedete la un pas de moarte jpg