Adevărul despre vacanțele în Grecia. În plină pandemie, vedetele au fugit pe insulele grecești: "E liniște și pace"

Ioana Ginghină a ajuns marți în Thassos

În timp ce la noi în țară a explodat din nou numărul cazurilor de coronavirus, situația fiind de-a dreptul critică, sunt și români care zâmbesc și se bucură de libertate, feriți de pericole. Este vorba despre cei care își petrec vacanța pe superbele insule grecești, unde situația este mult mai relaxată. Printre ei se află multe persoane publice, precum Ioana Ginghină, Dana Săvuică, Adina Halas, Răzvan Fodor, Jojo și Paul Ipate.

Adina Halas e cu o gașcă mare de prieteni în Halkidiki

Adina Halas e cu familia și cu gașca de prieteni în Halkidiki

Prima care și-a făcut bagajele și a plecat, împreună cu familia și cu o gașcă mare de prieteni, este Adina Halas. Au plecat cu mașinile și au închiriat cu toții o vilă de pe brațul Sithonia din Halkidiki. „A fost o decizie luată pe loc, gașca m-a convins. Am considerat că este sigur cu propriile mașini. Cu avionul nu m-am încumetat să merg, nu mi se par sigure și am zis să nu risc nimic cu copilul. Dar asta e doar obsesia mea. Am ajuns în acest loc superb la data de 2 iulie și vom sta până pe 12-13 iulie, probabil vom prelungi, având în vedere că nu depindem de avioane”, a declarat pentru Click! Adina Halas. Au așteptat în vamă circa 3 ore, nimerind chiar în prima zi în care s-au închis 5 din cele 6 puncte de trecere a frontierei în Grecia. Dar a fost decent. Iar acolo, situația pare mult mai sigură decât în România. Plajele sunt mari și aproape pustii, astfel că regulile de distanțare se respectă de la sine.

Plajele din Grecia sunt absolut minunate

„Grupul nostru nu interacționează cu nimeni, pe plajă suntem aproape numai noi, iar la masă ni se amenajează mese de maximum 6 persoane. Mască ne punem doar când intrăm în supermarketuri. Apa e senzațională, mâncarea bună, pensiunea la care stăm are o curte interioară cu multă verdeață, flori, pisici... raiul grecesc, ce mai! Grecia e destinația mea de suflet de vacanță”, mai spune Adina.

Ioana Ginghină, cu mașina în Thassos

Ioana Ginghină e în Grecia împreună cu fetița ei, Ruxandra

Actrița Ioana Ginghină a ajuns marți în Thassos, după un drum lejer, cu doar 15 minute de așteptare în vamă. „Sunt cu fetița mea, Ruxandra, și cu Cristi. Nouă ne-au făcut testul Covid, rezultatul îl anunță doar dacă e pozitiv. Ne-am planificat această vacanță în urmă cu o lună, când în România situația pandemiei era pe un trend descendent. Dar sperăm să fie bine. Aici e liniște și pace, chiar pustiu”, ne-a transmis actrița. S-au cazat într-un apartament dintr-o viluță, dotată cu bucătărie și deocamdată au mâncat din proviziile aduse de acasă. „Nu am intrat în contact cu nimeni până acum. Am fost într-un supermarket să ne mai luăm cele necesare și doar noi purtam mască. Noi și personalul”, explică Ioana.

Dana Săvuică, Diana Enache sau Carmen Negoiță au ajuns marți în Creta

Carmen Negoiță, Dana Săvuică și Ana Morodan au aterizat marți în Creta

Alte vedete au ajuns marți pe insula Creta, cu un zbor charter al agenției Paralela 45. La destinație, toți pasagerii avionului au fost testați și lăsați să plece la hotel. „Am trecut repede de testările de la aeroport. Mai greu a fost să stau cu masca pe față tot drumul. Dacă erai văzut că nu o porți, imediat ți se atrăgea atenția. Chiar râdeam când am coborât din avion și vedeam atâția oameni cu măști, personal medical în alb, că parcă venim să ne internăm”, a povestit Carmen Negoiță. Dar la destinație, turiștii au uitat complet de spitale, boli, măști și doctori. Plajele cu nisip fin, apa curată, tavernele grecești cu mâncare bună te fac să te simți ca în vacanță. „Turiștii au multă libertate aici, la terase și la hoteluri poartă mască doar angajații, turiștii nu sunt obligați, decât dacă vor, pentru propria protecție. Dar oricum nu sunt mulți turiști aici, insula e mare. Momentan așteptăm să vedem dacă primim sau nu mesaje cu rezultatele testelor”, a spus Dana Săvuică.

Toți cei 174 de pasageri ai cursei charter București-Creta au fost testați la destinație

Azi, autoritățile au anunțat că rezultatele tuturor celor 174 de teste au ieșit negative. Ana Morodan și Diana, fiica lui Adrian Enache, au ajuns și ele în Creta cu același avion. S-au cazat cu toții la un hotel cochet din stațiunea Sitia. Paralela 45 a început zborurile spre Creta luni din Iași și marți din București. Un sejur de 7 nopți costă de la 394 de euro de persoană cu zbor inclus, transferuri și asistență turistică.

Jojo și Paul Ipate inspectează plajele din Skiathos

Jojo și Paul Ipate ne spun „kalimera” din Skiathos

Și celebrul cuplu de actori Jojo (39 de ani) - Paul Ipate (35 de ani) ne zâmbește de pe nisipul fierbinte, din insula Skiathos: „Bună dimineața, din insula florilor, insula albastrului infinit și a tuturor comorilor naturii! Ne-am închiriat o mașină și ne pregătim să explorăm Insula Skiathos. Are peste 60 de plaje și o să descoperim zilele acestea câteva dintre ele. Ce îmi place foarte mult aici pe insula este faptul că distanțele sunt scurte. Te deplasezi imediat dintr-o parte în altă fără să simți că pierzi timp pe drum”, a menționat Jojo, pe Internet.

Irina Foror: „Trai pe vătrai în Skópelos”

Răzvan și Irina Fodor se bronzează pe insula Skópelos

Dar și simpaticii soți Răzvan Fodor (45 de ani) și Irina Fodor  (30 de ani) au decis să se bronzeze în Grecia, la Skópelos. „În afară de noi, nu era picioruș de turist. Altfel, grecii, oricum ospitalieri de felul lor, parcă ne-au primit de două ori mai încântați anul ăsta. Păpica la masă venea repejor, pește proaspăt și fructe de mare aveau, vin bun la fel - trai pe vătrai. În câteva localuri ne-au separat, adică ne-au împărțit la mese diferite, în altele nu. Oricum, per ansamblu, par destul de relaxați pe treaba cu Covidul. Personalul de la restaurante poartă mască și ai aproape întotdeauna pe masă dezinfectant. La fel și prin magazinele mai mari. În rest, însă, nu prea am văzut să poarte”, a scris Irina, pe blogul ei.

asistati social romania foto arhiva adevarul jpg
stela popescu scaune (1) png
gestul facut de catalin dobrescu oana radu webp
cardi b sexy instagram jpg