1 Decembrie a fost o zi importantă pentru televiziunile din România, iar bătălia pentru audiență a fost câștigată de Antena 1. Cei trei bucătari simpatici de la "Chefi la cuțite" au fost peste jurații reuniți la "Vocea României" (PRO TV), la capitolul rating. Supremația s-a păstrat însă pe tot parcursul zilei, în top fiind edițiile speciale ale emisiunilor "Neatza", "Acces Direct", ''iUmor" și Observator.


Premieră istorică în cei 25 de ani de există ai postului PRO TV, sărbătoriți chiar pe 1 decembrie. Rivalii de la Antena 1 au reușit să fie lideri de audiență chiar de Ziua Națională, Pro TV clasându-se pe poziția secundă chiar de ziua lui, pentru prima dată în ultimii 25 de ani, după cum anunță paginademedia.ro.

De Ziua Națională, telespectatorii au preferat programele speciale ale Antenei 1, încã de la primele ore ale dimineţii şi pânã târziu în noapte, se arată într-un comunicat emis de Antena 1.

Pe 1 Decembrie, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audiență pe parcursul întregii zile, pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 3.9 puncte de rating și 21.1% cotă de piață, în timp ce Pro TV înregistra o medie de 3.6 puncte de rating și 19.3% cotă de piață. Ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţãri. Antena 1 a fost lider absolut de audiență în Prime-Time (19.00-23.00), la fel, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 10.4 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3 procente, în timp ce Pro TV înregistra o medie de 8 puncte de rating și 20.1% cota de piață. Şi de această dată, ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, iar la nivelul întregii ţãri Antena 1 ocupă prima poziţie în clasament în vreme ce poziţia secundă este ocupată de Kanal D, iar Pro TV ocupă locul al treilea.

vocea-reuniunea.jpg

vocea reuniunea
Pro TV, ediție specială ”Vocea: Reuniunea” în seara de 1 Decembrie
foto: Pro TV

"Chefi la cuțite" a bătut "Vocea României"

Pe 1 Decembrie, telespectatorii au fost cu ochii pe confruntarea de la Chefi la cuţite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audiență la nivelul tuturor categoriile de public. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 11.3 puncte de rating și o cotă de piață de 28.1%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 7.4 puncte de rating și 18.4% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 10 puncte de rating si 20.5 procente cotă de piață. Ierarhia se păstrează şi în rândul publicului naţional.

Ediția specială "iUmor", lider de audiență

Roast-ul Istoric iUmor s-a impus şi el ca lider de audienţă, pe toate categoriile de public. Ediţia specială iUmor în care Delia, Cheloo și Mihai Bendeac au fost luați la ”roast” de cei mai mari domnitori, scriitori sau artiști din istoria României a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de audiență de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 24.9 procente, în timp ce programul oferit atunci de Pro TV înregistra o medie de 4.5 puncte de rating și 15.8% cota de piață. Şi la nivel urban, Roast-ul Istoric iUmor conduce clasamentul cu 9 puncte de rating şi 22.2 cota de piaţă, poziţia secundă fiind ocupată tot de Pro TV cu 5.2 puncte de rating şi 12.9 cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului naţional.

Citește și:

Zi de naștere cu emoții, în platoul emisiunii "Chefi la cuțite", pentru soțul Addei: "Te omor dacă nu treci mai departe"

Tudor Chirilă și Irina Rimes, duet de excepție și tachinări la reuniunea «Vocea României»

 
 
Loading...