Solistul-cofetar Mihai Constandache, aventuri din Egipt: "Acum mă întorc la frământarea cozonacilor"

Mihai Constandache, în Egiptfoto: arhivă personală

Mihai Constandache, solistul de muzică populară și fost concurent la emisiunea "Chefi la cuțite", de la Antena 1, a avut parte de o vacanță exotică, de o săptămână, în Hurghada, Egipt. Iată ce peripeții a avut acolo!

Mihai Constandache (40 de ani) și-a luat cu el câteva ii, cu care s-a îmbrăcat atunci când a fost la Piramidele din Giza, de lângă Cairo, unde a vizitat una dintre cele șapte minuni ale lumii. "A fost o experiență extraordinară, am vizitat un oraș important, am mers la Muzeul de istorie, am avut croazieră pe Nil și apoi am vizitat piramidele, unde am făcut fotografii cu cămilele. Proprietarii lor erau foarte agresivi, trăgeau de tine să vii la ei, pentru că erau mulți. Erau și foarte mulți negustori de suveniruri, de care nu mai scăpai până nu-ți vindeau câte ceva, chiar și în lei dacă aveai la tine. În mare, am avut o vacanță minunată, însă acum mă întorc la frământarea cozonacilor de la Pisica Albastră, din Brăila (n.r. cofetăria lui din Brăila). Apropo de pisici, mi-am cumpărat și o pisică albastră de acolo", ne-a povestit solistul.

Mihai Constandache, la piramidele din Gizafoto: arhivă personală

S-a pozat cu pitonul și cu maimuța

Călătoria din Hurghada, Egipt, s-a lăsat cu multe experiențe senzaționale. Mihai Constandache a participat la o călătorie off road cu mașinuțe sau ATV-uri în deșert, s-a întâlnit cu beduini și a călărit din nou pe cămile. Însă cea mai interesantă experiență a fost cea de la Aquarium, unde pe lângă diferite sortimente de pești a avut parte de "întâlniri" cu maimuțe, crocodili, struți, flamingo, broaște țestoase. La un moment dat a avut ocazia să ia pe gât un șarpe, un piton imens, pe care l-a purtat câteva secunde.

Mihai Constandache a avut parte de o vacanță exotică de o săptămână, în Hurghadafoto: arhivă personală

"Era imens, însă nu cred că avea ce să-ți facă. Am avut experiențe extraordinare și m-am simțit bine. Ghizii ne-au oferit la alegere mai multe excursii din care puteam să alegem. Resortul pe care l-am ales era în deșert, la câțiva kilometrii de oraș, însă alegeam excursii în care mergeam cu mașina, microbuzul sau autocarul, erau bine organizați. Drumul dus întors Cairo-Hurghada a durat aproape o zi, deși obositor, aș repetă experiența. Am luat o vacanță de 5 stele de la Vip Business Voyage și nu regret alegera făcută. Îți poți face singur vacanța, ai multe optuni, chiar și să înoți cu delfinii sau să mergi cu submarinul sau să dai mâncare la pești în larg", a povestit Mihai Constandache pentru Click!.

Mihai Constandache a fost concurent la Chefi la cuțitefoto: Antena 1

”Secretele” cozonacilor lui Mihai Constandache

”Ca să faci un cozonac bun, adică pufos și aromat, trebuie să folosești ingrediente de bună calitate și proaspete. Frământatul este la fel de important. Ca să iasă o cocă echilibrată, la 1 -2 kg de făină, se frământă circa 40 de minute, la temperatură constantă. Eu am succes cu cozonacii cu cremă de bezea pe care o fac din albuș de ou, nucă, esență de rom și zahăr pudră, dar se pot face și doar cu nucă sau rahat, cacao. Folosesc făină de grâu albă superioară trei nule (n.r. 000), foarte potrivită pentru cozonaci”, ne-a spus interpretul de muzică populară Mihai Constandache.

Citește și:

Ieri gătea la "Chefi la cuțite", azi face bani cu "Pisica albastră". Click! l-a vizitat la Brăila pe Mihai Constandache

Bătaie pe cozonacii solistului bucătar de la ”Chefi la cuțite”

carmen bruma fb jpg
sean diddy profimedia jpg
banner dan negru 2 png
Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță