Uite cum au petrecut vedetele Ziua Îndrăgostiţilor

Andrei şi Graţiela Duban

A fost o zi romantică şi încă nu s-a încheiat. Pentru mulţi, ce e mai bun abia acum începe. Mai multe cupluri ne-au dezvăluit ce au făcut azi şi ce planuri au pentru următoarele ore.

Andrei Duban, inimioare pentru soţia sa

Pentru soţii Duban, dragostea se măsoară în lucruri mici, dar simpatice. Actorul i-a luat soţiei un ghiveci de flori “susţinut” de un şoricel inimos şi un breloc cu două jumătăţi de inimioare magnetice, pe care le vor împărţi.

Diana Bişinicu şi soţul ei, Cătălin

“De dimineaţă mi-a adus micul dejun la pat, acum avem un moment romantic – căutăm lustre prin magazine. Vom merge apoi amândoi la restaurant, iar seara Andrei are spectacolul «Toc Toc». Seara, facem «boc boc» acasă, ne vom uita la un film, ca moşii”, râde Graţiela Duban.

Diana Bisinicu şi-a dus copilul la bunici ca să petreacă o noapte romantică

Nicoleta Luciu

Cântăreaţa Diana Bişinicu a primit în dar de la soţul ei fuste, rochiţe, un pulover şi încălţări sport care i s-au potrivit perfect. “Eu am un magazin preferat, iar vânzătoarele îmi ştiu gusturile şi mărimea. Soţul s-a dus acolo şi a fost ajutat să-mi ia ce-mi place. Eu i-am luat lui o cămaşă”. La prânz au mers la un restaurant, apoi au lăsat copilul la părinţii Dianei astfel încât seara să o petreacă liniştiţi, în doi. “O să facem paste cu fructe de mare, bem un pahar de şampanie, punem un film şi o să petrecem toată noaptea, până dimineaţa. O dată e Ziua Îndrăgostiţilor”, a declarat Diana Bişinicu.

Luciu, departe de Zsolt, dar recuperează

Denis Ştefan şi "bebeluşa" Cristina

De obicei, de Ziua Îndrăgostiţilor Nicoleta şi Zsolt petrec împreună, doar ei doi. Au o tradiţie de la care nu se abat în niciun an: iau cina în oraş, iar Zsolt îi aduce bucheţele de flori în formă de inimioare. Azi, pentru prima dată, s-au abătut de la tradiţie pentru că Nicoleta a filmat în Bucureşti pentru emisiunea “Nunţi de Poveste” de la Prima Tv. Prin urmare, soţul şi copiii au fost la schi, urmând ca săptămâna viitoare să se întâlnească la Miercurea Ciuc şi să petreacă 24 de ore romantice. “Vom recupera momentele şi ne vom face mici cadouri pe care oricum ni le-am pus de-o parte”, promite Nicoleta.

Denis Ştefan, un buchet de flori pentru bebeluşa Cristina

Mariana Calfa şi iubitul ei, Eric

Denis Ştefan, prezentatorul emisiunii „Nunţi de Poveste”, care va debuta în curând la Prima TV, a surpins-o pe soţia sa, Cristina, cu un superb buchet de flori cu o zi înainte de Valentine's Day. Asta deoarece azi a avut filmare. „Anul acesta sunt la filmări şi nu o să putem sta împreună, ca de obicei. În anii trecuţi, am petrecut mereu Ziua Îndrăgostiţilor împreună, am mers la un film sau am ieşit la o cină romantică”, spune Denis.

Anca Ţurcaşiu petrece în lenjerie intimă roşie

Cristi Brancu, Oana Turcu şi fiul lor, Tudor

Deşi se vorbise de un divorţ între ei, iar anul 2014 s-a terminat cu un scandal imens după ce naşul Ţânţăreanu a răspândit zvonul separării, în realitate lucrurile merg cum nu se poate mai bine între Anca Ţurcaşiu (44 de ani) şi soţul ei, Cristian Georgescu. Ba chiar cei doi încă mai petrec nopţi romantice, ca în adolescenţă. Întrebată ce vor face de Ziua Îndrăgostiţilor, cântăreaţa a mărturisit că pregătesc o noapte incendiară, cu lenjerie intimă roşie. „Sărbătorim Valentine’s Day în fiecare an pentru că soţului meu îi plac sărbătorile americane. Anul acesta ne va prinde în lenjerie intimă roşie”, a declarat pentru Click! Anca Ţurcaşiu.

Pictoriţa de la castel, aşteptată cu petale de trandafiri

Florin Dumitrescu şi Cristina petrec în seara asta la restaurant

Mariana Calfa a avut parte de o mare surpriză vineri seara. Când s-a întors acasă, primul lucru pe care l-a văzut au fost petalele de trandafiri răsfirate pe scări în sus, spre dormitor. Din baie tocmai ieşea iubitul ei, neamţul Eric, care venise neanunţat, aşa cum mai are obiceiul. “Era îmbrăcat în halatul meu de baie. Îmi făcuse puţină ordine şi în dormitor, că eu îmi lăsasem pijamalele pe pat, nici n-am ştiut că vine. Mi-a adus în dar o geantă de firmă şi flori”, povesteşte pictoriţa de la castel. Au gătit împreună, au mâncat în dormitor şi nu au mai ieşit de acolo până dimineaţa. Azi, Eric a plecat să încheie nişte afaceri la Sibiu.

Florin Dumitrescu şi soţii Brancu şi-au aniversat logodna

Ziua de 14 februarie are o semnificaţie aparte pentru Chef Florin Dumitrescu şi pentru Cristi Brancu. În urmă cu mai mulţi ani, exact de Valentine’s Day, îşi cereau iubitele în căsătorie. Iar ele au spus “Da”.

Anca Ţurcaşiu şi soţul ei

În cazul “Agentului VIP” de la Antena Stars, acest eveniment s-a întâmplat în urmă cu 7 ani. „Ne cunoșteam de trei săptămâni. Dar ne iubeam ca și cum ne-am fi iubit de o viață”, își amintește Oana Turcu. „Înainte să mergem la un concert Proconsul, care cânta piesa noastră de suflet, m-am așezat în genunchi și i-am spus că dacă va dori să se căsătorească, eu aș vrea să fie soția mea”, povestește Cristi. „Am spus „Da!” fără să clipesc. Și povestea noastră merge mai departe”, continuă Oana, la fel de emoționantă ca atunci. Ieri, cei doi au fost azi la un spa, cu fiul lor, au mers la restaurant şi seara o petrec în familie.

Juratul de la ”Hell’s Kitchen – Iadul Bucătarilor” sărbătorește doi ani de când a cerut-o de soție pe Cristina. “Pentru noi, această zi e mai mult decât o zi a iubirii, este ziua în care ea mi-a spus da”. Cei doi obișnuiesc să sărbătorească acest moment mergând chiar la restaurantul la care a avut loc cererea în căsătorie. ”Rememorăm cumva acea seară atât de frumoasă ieșind la restaurant, chiar de Sf. Valentin, acolo unde, acum doi ani, Florin îmi spunea că vrea să îi devin soție. Ne place să stăm la aceeași masă. La fel ca anul trecut, și de data aceasta vom face la fel”, adaugă Cristina.

Florin Dumitrescu şi Cristina petrec în seara asta la restaurantFoto: Mihai Stetcu, Antena 1
carmen bruma fb jpg
sean diddy profimedia jpg
banner dan negru 2 png
Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță