Dana Săvuică, pelerinaj în ţara sfântă

Dana Săvuică și-a dorit foarte mult să viziteze Israelul și e foarte bucuroasă că a reușit anul acesta, în Postul Marecaptură: danasavuica.ro

Dana Săvuică (46 de ani) a avut parte de momente unice într-o vacanţă de vis în Israel. Pelerinajul a picat la ţanc înainte de Paşte, iar Dana a mărturisit pentru emisiunea „Focus Magazin” de la Prima TV că s-a simţit extraordinar în Ţara Sfântă.

Viaţa este o călătorie. Acesta a fost moto-ul ales de Dana Săvuică pentru jurnalul ei de vacanţă. Atât de mult şi-a dorit să ajungă în Țara Sfântă, încât acest lucru i s-a întâmplat la momentul potrivit.

„Mi-am dorit foarte mult să vizitez Israelul, de foarte mult timp, dar am considerat ca această țară trebuie să mă cheme, să consider că este momentul potrivit pentru această călătorie spirituală”, a spus Dana Săvuică, pentru „Focus Magazin” (Prima TV). Dorința ei s-a împlinitla fix, înainte de Paște. Vedeta a simțit din plin încărcătura specială a locurilor sfinte din Israel.

S-a botezat în râul Iordan

„În șase zile am văzut tot ce are Israelul mai frumos de arătat. Am fost în Tel Aviv, am stat o noapte la un hotel foarte chic lângă faleză. După care, am trecut prin orașul Haifa, am văzut panorama orașului de sus, din Grădinile B’ahai. După care am mers în Ierusalim și am stat toată ziua acolo. După care am vizitat Nazareth-ul, ne-am dus la Marea Galileei, după care a urmat așa-zisul botez al meu în râul Iordan, acolo unde a fost botezat și Iisus de către Ioan Botezătorul”, a povestit Dana Săvuică itinerariul din Israel.

Vedeta nu putea să rateze și o zi petrecută la Marea Moartă, unde a avut parte de cea mai grozavă experiență din viața ei. „E foarte sărată, dar în același timp apa are un ulei în ea, pielea rămâne catifelată, frumoasă. După ce am vizitat Haifa, Nazareth-ul, marea Galileei, aici în spate se află Siria. Un alt loc care mi-a plăcut foarte mult a fost pustiul Hozeva. Bine și în Ierihon e frumos, cel mai vechi oraș din lume. Sunt foarte multe lucruri frumoase de povestit. În pustiul Hozeva am reușit să călăresc un măgăruț pentru prima oară în viața mea, deși am mai avut ocazia în Santorini, în Malta, dar nu am avut curajul”, a mai povestit Dana Săvuică, pentru Prima TV.

Nimic nu se compară, însă, cu ce a simțit în mănăstirea unde se află moaștele Sfântului cuvios Ioan Iacob de la Neamţ, singurul român recunoscut de Arhiepiscopia din Ierusalim şi trecut în calendarul sfinților.

„Am văzut pe clădiri mascați cu puști”

„Când am intrat în mănăstire și m-am dus în fața altarului și m-am rugat pentru familie, pentru sănătate, pentru absolut toată lumea din jurul meu, acolo am simțit o conexiune, parcă m-am urcat la un alt nivel și am început să plâng, dar niște lacrimi de fericire, de eliberare. Am vizitat ți Bethlehemul, locul unde s-a nîscut Iisus. Și Bethlehemul este în Palestina, care Palestina și Bethlehemul sunt gard în gard cu Ierusalimul. Efectiv e un gard care îi desparte. Dacă nu era prin agenție, cred că nu mă duceam în Bethlehem. Am văzut pe clădiri mascați cu puști, am văzut pe pereții clădirilor afișe mari cu «Free Palestina»”, a completat Săvuică.

Dacă v-ați hotărât să vizitați Țara Sfântă, aflați că prețul unui circuit este de 400 de euro de persoană, la care se adaugă suma de 670 de dolari, sume care acoperă cheltuielile pentru 5 nopți de cazare cu loc în cameră dublă în regim de demipensiune, la un hotel de minimum 4 stele. În acest preț este asigurat, de asemenea, transportul Bucureşti - Tel Aviv şi retur, taxele de aeroport, ghidul vorbitor de limba română.

radiografie pulmonara shutter jpeg
WhatsApp Image 2024 04 16 at 20 36 44 jpeg
florin dumitrescu si sotia webp